اطلاعات دوره
آموزش زیست شناسی 1 پایه دهم
مسیر آموزشی

آموزش زیست شناسی 1 پایه دهم

450,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 450,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:محمد ملکی0
  • زمان:33 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زیست شناسی ۱ پایه دهم از دروس تخصصی تجربی دوره متوسطه است که هم در سال تحصیلی دهم و هم برای کنکور  از واحدهای بسیار مهم درسی محسوب می‌شود. شما دانش آموزان رشته تجربی باید همه نکات مهم و کلیدی، مفاهیم اصلی و مسائل حل کردنی زیست شناسی ۱ پایه دهم را به طور کامل یاد گرفته و بر آن مسلط باشید. مجموعه آموزشی لوح گسترش با همکاری استاد محمد ملکی فیلم آموزشی زیست شناسی ۱ پایه دهم را برای شما دانش آموزان فراهم کرده است. این فیلم آموزشی همه مسایل، فعالیت‌ها، مفاهیم و نکات کلیدی کتاب زیست شناسی را به طور جامع و با همه جزییات برای شما عزیزان ارائه کرده است. بنابراین با استفاده از فیلم آموزش زیست شناسی ۱ پایه دهم محدودیتی برای یادگیری و تسلط روی مباحث این درس نخواهید داشت. همچنین می‌توانید در صورت نیاز فیلم آموزش فیزیک ۱ پایه دهم را از لوح گسترش تهیه کنید. سر فصل‌های فیلم آموزشی زیست شناسی دهم فصل ۱ ) زیست شناسی، دیروز، امروز و فردا – درس اول: زیست شناسی چیست؟ – درس دوم: زیست شناسی نوین – درس سوم: زیست شناسی در خدمت انسان فصل ۲) گوارش و جذب مواد – درس اول: یاخته وبافت جانوری – درس دوم: ساختار و عملکرد لولە گوارش – درس سوم: جذب مواد و تنظیم فعالیت دستگاه گوارش – درس چهارم: تنوع گوارش در جانداران فصل ۳) تبادلات گازی – درس اول: ساز و کار دستگاه تنفس در انسان – درس دوم: تهویە ششی – درس سوم: تنوع تبادلات گازی فصل ۴) گردش مواد در بدن – درس اول: قلب – درس دوم: رگ‌ها – درس سوم: خون – درس چهارم: تنوع گردش مواد در جانداران فصل ۵  ) تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد – درس اول: هم ایسـتایی وکلیه‌ها – درس دوم: فرایندتشکیل ادرار و تخلیە آن – درس سوم: تنوع دفع و تنظیم اسمزی در جانداران فصل ۶) از یاخته تا گیاه – درس اول: ویژگی‌هـای یاختـە گیاهـی – درس دوم: سامانە بافتی – درس سوم: ساختارگیاهان فصل ۷) جذب و انتقال مواد در گیاهان – درس اول: تغذیە گیاهی – درس دوم: جانداران مؤثر در تغذیە گیاهی – درس سوم: انتقـال مـواد در گیاهـان صدا و تصویر ویدئو آموزشی زیست شناسی ۱ پایه دهم کیفیت مطلوبی دارد و حین مشاهده مشکلی نخواهید داشت. فیلم دوره آموزشی کتاب زیست شناسی ۱ پایه هم در سه نسخه ویندوز، اندروید و مک آماده شده است. بنابراین شما دانش آموزان و دبیران محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه خود، نسخه مناسب را برای دانلود انتخاب کنید.
دوره آموزش زیست شناسی 1 پایه دهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 33 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط محمد ملکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 450,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زیست شناسی 1 پایه دهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی