اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش عربی دهم انسانی
مسیر آموزشی

آموزش عربی دهم انسانی

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از دروس اصلی رشته علوم انسانی، درس زبان عربی است. این درس در هر سه سال تحصیلی رشته تخصصی انسانی آورده شده و شما دانش آموزان نه تنها برای امتحانات پایان ترم، بلکه برای آزمون کنکور هم به این درس نیاز دارید. بنابراین بهترین روش موفقیت در این درس، مطالعه عمیق و اصولی آن از آغاز سال تحصیلی است. فیلم آموزش عربی دهم انسانی با تدرس استاد حبیبی بسطامی در موسسه لوح گسترش برای شما فراهم شده است. در این ویدئو آموزشی همه مطالب به طور جامع و کامل به شما آموزش داده می‌شود. از مهم‌ترین نکات موجود در آموزش زبان عربی ترجمه خط به خط مطالب و متون کتاب با نثری روان و ساده، آموزش کامل و دقیق زبان عربی، نحوه استفاده از قواعد زبان عربی در حل تمرینات، دستور زبان عربی و… است. این آموزش که بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی است، کاملا استاندارد بوده و باعث تسلط شما روی مطالب درس عربی یازدهم می‌شود. بنابراین با مشاهده عربی یازدهم انسانی، می‌توانید بر مباحث زبان عربی تخصصی انسانی مسلط باشید. برای یادگیری فنون ادبی هم، فیلم آموزش علوم و فنون ادبی ۱ پایه دهم را از لوح گسترش تهیه کنید. سر فصل‌های فیلم آموزشی عربی دهم – پیشگفتار – اَلدْرُس ْ الاََّوُل: ذالك َ هُوَ الله، اَلتعارف – اَلدْرُس الثّانی: إنَّــكُم مسـؤولونَ، فی مطـارِ النّجِف – اَلدْرُس الثّالث: َمطر َّ السّمِك، فی قِسمِ الجَوازات – اَلدْرُس الرّابِع: اَلتَعایُش السِّلمی، فی صالَه التَّفتیش – اَلدْرُس الخامِس: هذا خلق الله، مَع سائق سَیارَهِ الاُجرَه – اَلدْرُس السّادس: المَعالمُ الخَلّابَه، فی الصَيدليَه – اَلدْرُس السّابِع: صِناعَه النِفط، مَعَ مَسوولِ استقبالِ فندقِ – الدْرُس الثّامن: یا مَن فِی البِحارِ عَجائبُه، مَعَ مُشرِفِ الخَدَمات – المْعَجَم صدا و تصویر ویدئو آموزشی عربی پایه یازدهم کیفیت مطلوبی دارد و حین مشاهده آن مشکلی نخواهید داشت. فیلم دوره آموزشی کتاب عربی پایه دهم در سه نسخه ویندوز، اندروید و مک آماده شده است. بنابراین شما دانش آموزان و دبیران محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه خود، نسخه مناسب را برای دانلود انتخاب کنید. همچنین در صورت نیاز می‌توانید سایر فیلم‌های آموزشی پایه دهم را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش عربی دهم انسانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط داریوش حبیبی بسطامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عربی دهم انسانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان عربی سراسر اینترنت را در صفحه زبان عربی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی