اطلاعات دوره
آموزش ریاضی عمومی 2
مسیر آموزشی

آموزش ریاضی عمومی 2

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:علی نانکلی0
  • زمان:23 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش ریاضی عمومی ۲ درس ریاضی عمومی ۲ یکی از دروس پایه ای رشته های مهندسی است. در این دوره آموزشی استاد نانکلی در ابتدا دوره به این مباحث پایه ای می پردازد. بسیاری از مطالب ریاضی عمومی ۱و۲ در دوران مدرسه تدریس می شود. ولی در دانشگاه به صورت پیشرفته تر مورد بحث قرار می گیرد. آنچه در دوره ی آموزش ریاضی عمومی ۲ فرا خواهید گرفت: جلسه اول : دنباله ها تعریف دنباله و مثال ها دنباله های یکنوا دنباله های کراندار همگرایی دنباله ها چند قضیه مهم و دلایل واگرایی حد دنباله ها جلسه دوم : سری تعریف سری و آشنایی با نماد سیگما همگرایی و واگرایی سری شرط لازم همگرایی سری هندسی و تلسکوپی آزمون های همگرایی همگرایی مطلق و مشروط جلسه سوم : سری های توانی تعریف سری توانی همگرایی سری های توانی وبازه همگرایی مشتق گیری و انتگرال گیری از سری های توانی سری تیلور سری دوجمله ای جلسه چهارم : بردار و هندسه تحلیلی بردار در صفحه و در فضا اندازه بردار و اعمال جبری روی بردار ها بردار یکه ضرب عددی (نقطه ای ) دو بردار و خواص آن زاویه بین دو بردار تصویر و قرینه بردار a نسبط به b ضرب برداری (خارجی) دو بردار خواص ضرب خارجی و قانون دست راست خط در فضا صفحه در فضا فاصله یک نقطه از خط و فضا جلسه پنجم : جبر خطی بردار n تایی و ماتریس اعمال جبری روی ماتریس ها ماتریس های خاص ترانهاده ی ماتریس و ماتریس های متقارن،پادمتقارن و متعامد دترمینان و خواص آن وارون ماتریس و خواص آن اعمال سطری مقدماتی دستگاه های معادلات خطی و روش های حل پایه و بعد تبدیل خطی بردار ویژه و مقادیر ویژه جلسه ششم : توابع برداری و حد و مشتق و انتگرال آن سرعت و شتاب کنج فرنه خمیدگی (انحنا) مولفه های مماسی و قائم شتاب جلسه هفتم : توابع چند متغیره توابع چند متغیره حد و پیوستگی توابع چند متغیره رویه ها و سطح تراز مشتقات جزئی دیفرانسیل و نمو تابع چند متغیره قاعده زنجیره ای مشتق ضمنی گرادیان و صفحه مماس و خط قائم مشتق سویی (جهتی) ماکزیمم و مینیمم توابع چند متغیره ضرایب لاگرانژ انتگرال های چند گانه انتگرال دوگانه انتگرال دوگانه در مختصات قطبی مساحت رویه انتگرال سه گانه انتگرال سه گانه در مختصات استوانه ای انتگرال سه گانه در مختصات کروی کاربرد های فیزیکی حل تمرین جلسات ۱ تا ۷ این فیلم آموزشی در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و با تهیه این دوره آموزشی هیچ محدودیتی در اجرا نخواهید داشت . شما عزیزان میتوانید علاوه بر خرید فیلم آموزش ریاضی عمومی ۲ دوره آموزشی معادلات دیفرانسیل  را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش ریاضی عمومی 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 23 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط علی نانکلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ریاضی عمومی 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی