اطلاعات دوره
آموزش مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی
مسیر آموزشی

آموزش مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:علیرضا شمشیری0
  • زمان:11ساعت و 24دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی یکی از اولین دروسی که دانشجویان رشته کامپیوتر و برخی رشته های مهندسی پاس میکنند . درس مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی است. این درس از اهمیت بالایی برخوردار است ولی در دانشگاه به طور جذاب تدریس نمی شود. این درس مفاهیم اصلی برنامه سازی را با یک زبان برنامه نویسی سطح بالا نظیر پاسکال به دانشجویان می آموزد. در این دوره آموزشی علیرضا شمشیری با بیانی شیوا به تدریس تمام مطالب این درس می پردازد. سرفصل هایی که در دوره آموزش مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی فراخواهید گرفت : – الگوریتم – فلوچارت – مفاهیم حلقه شامل تندیس و مقدار اولیه و جهش و شرط و مقدار نهایی – نحوه رسم فلوچارت – پاسکال – مفاهیم مبنا – نامگذاری متغییر ها – حل سوالات به روش فلوچارت در پاسکال – دستور Write – حلقه های تو در تو – دستورات Case , Exit , Break , Continue – دستور Repeat , Until و تفاوت آن با While – آرایه ها و ماتریس و کاربرد آن – الگوریتم جستجو و مرتب سازی و ضرب دو ماتریس – دستور While – کار با کارکتر ها – توابع برنامه نویسی – توابع مرتبط – زیر برنامه ها و توابع   این فیلم آموزشی در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و با تهیه این دوره آموزشی هیچ محدودیتی در اجرا نخواهید داشت . شما عزیزان میتوانید علاوه بر خرید فیلم آموزش مبانی کامیپیوتر و برنامه نویسی  دوره آموزشی برنامه نویسی الگوریتمی با زبان ++C     را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11ساعت و 24دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط علیرضا شمشیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی