اطلاعات دوره
آموزش فیزیک عمومی 1
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک عمومی 1

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:دکتر شکرباغانی0
  • زمان:9 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش فیزیک عمومی ۱ فیزیک عمومی ۱ یکی از دروس اصلی تمامی رشته های مهندسی است. اکثراً این درس در ترم اول به دانشجویان ارایه می شود . در این دوره آموزشی استاد شکرباغانی با بیان شیوا به آموزش این درس می پردازد.   و در آخر به حل سولات مهم این درس می پردازد. مطالبی که در دوره آموزش فیزیک عمومی ۱ فراخواهید گرفت : فصل اول: تعریف کمیت انواع کمیت ها از نظر اصلی و فرعی بودن اندازه کمیت ها ازنظر جهت دار بودن اندازه گیری-دقت-خطای اندازه گیری فصل دوم: بردار عملیات ریاضی بردار ها جمع بردار ها ضرب عدد در بردار ضرب بردار در بردار فصل سوم: مسافت جابجایی سرعت سرعت متوسط و سرعت لحظه ای و محاسبه ی هریک با استفاده از معادلات حرکت شتاب شتاب متوسط وسرعت لحظه ای  و محاسبه هر یک با استفاده از معادلات حرکت محاسبه جابجایی با استفاده از نمودار v-t محاسبه شتاب با استفاده از نمودار v-t تشخیص نوع حرکت با استفاده از نمودار v-t رسم نمودار X-t با استفاده از نمودار v-t رسم نمودار a-tبا استفاده از نمودار v-t فصل چهارم : محاسبه سرعت متوسط و سرعت لحظه ای در دو بعد محاسبه شتاب متوسط و شتاب لحظه ای در دو بعد سرعت نسبی مثال : حرکت پرتابی در صفحه حرکت دورانی-شتاب مرکزگرا چهارچوب لخت (اینرسیال) چهارچوب نالخت (غیراینرسیال) دینامیک ذره : قانون اول نیوتن قانون دوم نیوتن وزن وزن روی ماه قانون سوم نیوتن کاربرد های قوانین نیوتن آسانسور-وزن ظاهری سطح شیب دار اصطحکاک و انواع اصطحکاک دینامیک حرکت ذره ای مدار های ماهواره ای کار و انرژی تعریف کار کار نیروی اصطحکاک کار نیروی وزن کار  نیروی متغیر در یک بعد قضیه کار و انرژی توان کار و انرژی در سه بعد قانون هوک پایستگی انرژی انرژی پتانسیل و کار خارجی انرژی پتانسیل و نیرو های پایستار تابع انرژی پتانسیل پایستگی انرژی مکانیکی تکانه خطی تعریف تکانه خطی پایستگی تکانه خطی انواع برخورد آونگ بالستیک برخورد الاستیک در یک بعد ضربه مقایسه تکانه خطی با انرژي جنبشی سیستم ذرات بردار مکان مرکز جرم مولفه های بردار مکان مرکز جرم سرعت مرکز جرم نیروی مرکز جرم انرژی جنبشی مرکز جرم این فیلم آموزشی در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و با تهیه این دوره آموزشی هیچ محدودیتی در اجرا نخواهید داشت . شما عزیزان میتوانید علاوه بر خرید فیلم آموزش فیزیک عمومی ۱ دوره آموزشی ریاضی عمومی ۱  را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش فیزیک عمومی 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط دکتر شکرباغانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک عمومی 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی