اطلاعات دوره
آموزش موشن گرافیک
مسیر آموزشی

آموزش موشن گرافیک

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:سعید جمشیدی4.5
  • زمان:6 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش موشن گرافیک موشن گرافیک از دو کلمه “موشن” و “گرافیک ” تشکیل شده است. به معنای ساده تر  گرافیکی هست که دارای حرکت و برای انتقال پیام از هر دو قابلیت استفاده می شود. اکثراً از تصاویر واقعی  استفاده نمی شود . برای طراحی گرافیک عموماً از نرم افزارهای چون فتوشاپ و ایلاستریتور استفاده می شود. سخن استاد جمشیدی درباره آموزش موشن گرافیک نرم افزار افترافکت (AfterEffect) یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ساخت جلوه های سینمایی، موشن گرافیک و انیمیشن سازی جهت کار روی اجزاء بدن انسان می باشد که در این پکیج آموزشی بیشتر سعی شده موشن‌گرافیک و همچنین متحرک سازی اجزای بدن مانند حرف زدن راه رفتن و حتی حرکات پرندگان و حیوانات نیز آموزش داده شود. امید است پس از یادگیری بتوانید بر این نرم افزار تسلط داشته باشید. سر فصل های آموزش موشن گرافیک آشنایی با نرم افزار افترافکت و آنچه در این دوره آموزشی فرا خواهید گرفت آشنایی با محیط کار نرم افزار و تنظیمات اولیه قبل از شروع کار آموزش ایجاد یک پروژه و کامپوزیشن جدید همراه با تنظیمات آن آموزش کار با انواع تنظیمات و ابزارهای ترنسفورم جابجایی تغییر، مقیاس چرخش، قرینه و غیره آموزش ایجاد انیمیشن اولیه اضافه کردن فریمهای کلیدی و همچنین متحرک سازی آموزش اضافه کردن فایل های ایلیستریتور در نرم افزار افترافکت همراه با تنظیمات لایه و فایل های ورودی آموزش انیمیشن سازی ترکیبی و سوار کردن بخش های مختلف یک کلبه آموزش ایجاد متن متحرک و انواع ماسک روی آن آموزش انیمیشن سازی متن رقص حروف و همچنین حرکت پیچیده روی مسیر آموزش انیمیشن سازی انواع خطچین و ناهمواری همراه با جزئیات آن. آموزش کار با تنظیمات خطوط و متحرک سازی آن آموزش کار با پلاگین ذرات و شبیه‌سازی کلمه ایران با ذرات رنگی. آموزش شبیه سازی بال زدن و پرواز پرنده با Particular آموزش کار با پلاگین دویک باسل و ایجاد شبیه سازی مفصل. روی استخوان بندی بدن انسان آموزش راه رفتن، مفصل گذاری و اسکلت بندی بخش اول آموزش راه رفتن و دویدن به وسیله پلاگین قدرتمند Duik Bassel آموزش طراحی حرکت راه رفتن جوجه بخش اول اضافه کردن فایل از نرم‌افزار ایلیسترایتور آموزش طراحی حرکت جوجه و کار روی بخشهای مختلف بدن نوک و بال شبیه سازی راه رفتن جوجه و کار روی پاها و بال آموزش شبیه سازی انیمیشن جوجه و بهینه سازی حرکات اجزاء بدن آموزش انیمیشن سازی پنجه های پا و نوع حرکت آن. آموزش انیمیشن سازی انواع ماهی ها و حرکت بدن آنها آموزش طراحی آکواریوم و شبیه سازی انعکاس و نور ها زیر آب آموزش طراحی اینفوگرافی و وارد کردن نقشه در پروژه. آموزش وارد کردن نقشه و همچنین ترسیم مسیر حرکت بین دو شهر آموزش ایجاد انواع بالن بر روی شهر ها به صورت انیمیشن آموزش تبدیل شدن قطرات ذوب به یک سکه کامل بخش اول. آموزش تبدیل قطرات ذوب به یک سکه بخش دوم آموزش کار روی اجزای صورت و حرکت صورت به اطراف آموزش کار با پلاگین جوی استیک و حرکت روی اجزاء JoyStick آموزش انیمیشن سازی دهان و حرف زدن به صورت فارسی. آموزش حرکت چشم ها و پلک ها با پلاگین جوی استیک JoyStick این آموزش به همراه نمونه‌های تمرینی باعث یادگیری عمیق مفاهیم موشن گرافیک شده و به دلیل پوشش کامل همه مباحث دوره، مبحثی از قلم نخواهد افتاد. در نتیجه می‌توانید با مشاهده دقیق و یادگیری مطالب این ویدئو آموزشی، به طور کامل روی همه مباحث موشن گرافیک مسلط شوید. اگر نیاز به یادگیری افترافکت دارید،  فیلم آموزشی افترافکت را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش موشن گرافیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش موشن گرافیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی