اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار کرونا (Corona Renderer)
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار کرونا (Corona Renderer)

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:سعید جمشیدی4.5
  • زمان:09 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کرونا یکی از نرم‌افزارهای ویژه رندرینگ است. این برنامه برای افرادی که به معماری، انیمیشن‌سازی، کاراکتر سازی و… مشغول هستند، انتخاب مناسبی خواهد بود؛ اما با توجه به اینکه این نرم‌افزار ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، یادگیری آن بدون یک متخصص امکان‌پذیر نیست. فیلم آموزشی کرونا که توسط موسسه لوح گسترش تهیه شده است، مرجع بسیار خوبی برای یادگیری این نرم‌افزار است. فیلم آموزشی کرونا توسط استاد جمشیدی تهیه و تدوین شده است. این فیلم آموزشی همه قابلیت‌ها، امکانات، نکات کلیدی و کاربردی و… را به خوبی پوشش داده و یک مجموعه آموزشی بسیار جامع و کامل برای کارآموزان و تازه واردان به این حوزه محسوب می‌شود. سر فصل‌های فیلم آموزش کرونا بخش اول – نحوه فعال‌سازی و کار با محیط برنامه – معرفی پکیج آموزشی و نمونه پروژه‌ها – آموزش نحوه نصب و دسترسی به موتور رندر کرونا در نرم افزار تری دی مکس – تنظیمات اولیه کرونا و محیط نرم‌افزار پس از نصب این پلاگین – آموزش اضافه کردن کتابخانه متریال‌های آماده به محیط نرم افزار – آموزش اضافه کردن متریال جدید و ایجاد تصویر شفاف، انعکاس و حالت شیشه‌ای – آموزش ساخت متریال نیمه شفاف با بخش‌های Translucency – آموزش تنظیمات بخش انعکاس در زیرمجموعه Reflection – آموزش ساخت انواع متریال‌های فلزی و حالت‌های آلومینیومی – تنظیمات کامل بخش Reflection، اکشن و ایجاد انواع جلوه‌های عبور نور از حجم‌های سه بعدی – آموزش کار با بخش Displacement و ایجاد انواع ناهمواری روی متریال‌ها – آموزش ایجاد متریال آب و مایعات و تنظیمات آن در بخش متریال و رندر – شروع پروژه آشپزخانه و متریال میز و صندلی – آموزش طراحی متریال مربوط به درهای کابینت‌ها – آموزش طراحی انواع متریال فلزی از نوع طلا، استیل و غیره برای دستگیره‌های درب کابینت – آموزش طراحی متریال سینک ظرفشویی از نوع استیل – آموزش طراحی متریال چوب برای بدنه کابینت‌ها – آموزش طراحی متریال سرامیک کف آشپزخانه همراه با متریال فرش بخش دوم – آموزش طراحی متریال‌های دیوار انواع سرامیک‌های آن – آموزش طراحی اشیای که از خود نور ساطع می‌کنند – آموزش ایجاد انواع نورهای مصنوعی در فضای آشپزخانه – آموزش اضافه کردن نور و متریال برای محیط در بخش Enviroment – آموزش اضافه کردن انواع تصاویر اچ دی آر HDR به زمینه پروژه – آموزش طراحی انواع شیشه لیوان و استکان چای – آموزش طراحی شیرینی همراه با پودر – آموزش طراحی و شبیه‌سازی کف روی چای – آموزش ایجاد انواع نقش‌های برجسته روی سطح فوری و فلز استیل – آموزش ایجاد انواع طرح‌های گل بوته برجسته روی سینی – آموزش ساخت متریال طلایی با شوق و طرح برجسته روی دسته آن – آموزش طراحی متریال روزنامه و همچنین اضافه کردن دوربین از نوع کرونا – آموزش ساخت متریال‌های کثیف و چند لایه – آموزش استفاده از دوربین همراه با تنظیمات آن و ایجاد عمق دید روی پروژه – آموزش تنظیمات پرکاربرد بخش Render Setup – آموزش ذخیره تصویر رندر شده و اجرای آن در نرم افزار و – بهینه‌سازی تصاویر خروجی گرفته شده در فتوشاپ کیفیت فیلم آموزش کرونا مطلوب بوده و برای تماشای آن محدودیتی نخواهید داشت. همچنین لازم به ذکر است این فیلم آموزشی در سه نسخه ویندوز، اندروید و مک آماده شده است.
دوره آموزش نرم افزار کرونا (Corona Renderer) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 09 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار کرونا (Corona Renderer) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی