اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم‌ افزار رویت (Autodesk Revit 2017) بخش دوم
مسیر آموزشی

آموزش نرم‌ افزار رویت (Autodesk Revit 2017) بخش دوم

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش2.5
  • مدرس:سعید جمشیدی5
  • زمان:08 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

رویت یکی از نرم‌افزارهای تخصصی و مهم رشته‌هایی نظیر معماری، عمران، برق یا مکانیک محسوب می‌شود. این نرم‌افزار ویژه مدل‌سازی نقشه‌های ساختمانی، لوله‌کشی، طراحی و پیمانکاری است. با استفاده از این نرم‌افزار مهندسان به طراحی سه بعدی ساختمان و تفسیر دو بعدی نقشه طراحی شده می‌پردازند. بنابراین در صورتی که در یکی از رشته‌های گفته شده تازه کار هستید، از همین ابتدا نرم‌افزار رویت را فرا بگیرید. فیلم آموزش رویت برای یادگیری مباحث این دوره توسط استاد جمشیدی ارائه شده است. آموزش تصویری نرم‌افزاری رویت همه مباحث این دوره را به طور کامل پوشش داده است. بنابراین در صورتی که تجربه کار با این نرم‌افزار را ندارید، محدودیتی برای درک و یادگیری مباحث آن نخواهید داشت و می‌توانید با مشاهده دقیق این ویدئو آموزشی تسلط کافی روی برنامه Revit داشته باشید. همچنین برای درک و یادگیری مباحث مربوط پیشین می‌توانید بخش اول فیلم آموزش نرم‌افزار رویت را از لوح گسترش تهیه کنید. سر فصل‌های فیلم آموزش مدل‌ سازی با رویت Autodesk Revit 2017 بخش اول – بخش ابتدایی و آموزش طراحی کابینت در بخش Model inplace – آموزش اضافه کردن انواع الگوهای ساخت Family و ایجاد حجم جدید – آموزش ساخت یک پنجره با Newfamily و وارد کردن در پروژه – آموزش ساخت انواع نرده سفارشی و ویرایش روی پله – آموزش ساخت انواع پروفایل‌های دو بعدی و نسبت دادن به حجم‌های پروژه – آموزش طراحی سقف شیشه‌ای پیشرفته با Family – آموزش ساخت انواع نرده سفارشی در فامیلی و ویرایش رو پله – آموزش حجم‌سازی با بخش Mass و تبدیل به اجزای پروژه – آموزش ایجاد دوربین متحرک و خروجی با عنوان Movie – آموزش ایجاد انواع دوربین، نما، Elevation و Section – آموزش استفاده از متریال‌های آماده و نسبت دادن آن به موضوعات – آموزش ساخت متریال با تصویر، هاشور، ناهمواری، طیف و شطرنجی – آموزش ساخت متریال پیشرفته شیشه، انعکاس، نور مصنوعی و بافت بخش دوم – آموزش Render و گرفتن خروجی به صورت تصویر همراه با تنظیمات خورشید – آموزش نورپردازی و استفاده از انواع نورهای مصنوعی همراه با کنترل شدت رنگ – آموزش Sheet بندی پروژه و خروجی گرفتن به صورت عکس، Pdf و چاپ – آموزش کار با پلاگین جدید Dynamo ونحوه ایجاد نقاط روی مختصات – آموزش اضافه کردن حجم، وارد نمودن اعداد و کنترل موضوعات با برنامه نویسی – آموزش استفاده از انواع List ها ، Range ، Sequence – آموزش کار با انواع رشته‌ها از نوع String و توابع مربوط به آن – آموزش استفاده از تابع Code Block و برنامه نویسی کنترلی – آموزش طراحی پروژه تحت Daynamo و ساخت Level و ورودی‌ها – آموزش کنترل تعداد طبقات و ایجاد پوشش دیوارها بصورت Curve – آموزش نحوه خروجی گرفتن از Daynamo در Revit و درج ستون – آموزش استفاده از انواع فایل‌های آماده Daynamo در پروژه این فیلم آموزشی در سه نسخه اندروید، مک و ویندوز طراحی شده است. بنابراین شما برای دانلود و تماشای فیلم آموزشی رویت محدودیتی نخواهید داشت.
دوره آموزش نرم‌ افزار رویت (Autodesk Revit 2017) بخش دوم دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 08 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم‌ افزار رویت (Autodesk Revit 2017) بخش دوم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی