اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار پاورمیل (PowerMill 2019)
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار پاورمیل (PowerMill 2019)

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:امیر حسین‌پور0
  • زمان:15 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شرکت Delcam یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان نرم‌افزارهای Computer-aided Technologies است؛ این اصطلاح به استفاده از فناوری‌های رایانه‌ای برای کمک به طراحی، تحلیل، ساخت و تولید انواع محصولات اطلاق می‌شود. PowerMILL را شاید بتوان مشهورترین نرم‌افزار این شرکت به ویژه در کشورمان دانست. این نرم‌افزار یک برنامه‌ی طراحی سه بعدی CAM است و به منظور طراحی مسیر حرکت ابزارها در CNC (مخفف Computer Numerical Control و به‌معنی کنترل عددی رایانه) طراحی شده است. ادامه متن… برنامه پاورمیل یک ابزار قدرتمند ماشین‌کاری است و برای طراحی مسیر حرکت ابزارها در CNCهای ۲ تا ۵ محوره کاربرد خواهد داشت. یادگیری این برنامه پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. برای یادگیری آن می‌توانید از فیلم آموزش پاورمیل لوح گسترش با تدریس استاد حسین پور استفاده کنید. قابلیت‌های ویژه پاور میل: – محیط کاربری مناسب و با سرعت بالای عملکرد برنامه – تعیین بهترین مسیر ابزارها برای کاهش میزان بار آن‌ها و در راستای کاهش زمان، انرژی و هزینه‌های تولید و افزایش بازدهی نهایی – برخورداری از Strategy یا راهبردهای پیشرفته و مختلف برای ماشین‌کاری از قبیل محدوده‌کاری، خشن‌کاری و پرداخت‌کاری معمولی – قابلیت کنترل دقیق ضخامت قطعات در زمان عملیات براده‌برداری – کاربرد در انواع صنایع مهندسی مانند قطعه‌سازی، قالب‌سازی، خودروسازی – انجام انواع محاسبات دقیق و پیچیده برای عدم برخورد ابزارها با دیواره‌ و قطعه‌ی کار – قدرت بالا در شبیه‌سازی و نمایش گرافیکی حرکت ابزارها در این مجموعه آموزشی قابلیت‌های ویژه نرم افزار در قالب محیط جدید به صورت کاملا کاربردی ارائه می‌شود. بنابراین با مشاهده دقیق و صحیح این ویدئو آموزشی می‌توانید به خوبی بر مباحث آموزشی نرم افزار پاورمیل مسلط شوید. سرفصل‌های فیلم آموزشی برنامه پاورمیل PowerMill 2019 – معرفی تاریخچه نرم افزار و نحوه نصب پاورمیل – معرفی محیط نرم افزار – مقدمه ای بر CNC و مفاهیم اولیه ماشینکاری – تعریف بلوک خام و نقطه مرجع ماشینکاری – کف تراشی – تنظیمات حرکت ابزار و کنترل مسیر ماشینکاری – خشن تراشی، تعریف نواحی ایمن حرکت ابزار و تنظیمات پایه – تعریف مرزها و محدود کردن نواحی ماشینکاری – تعریف مرزهای پیشرفته و چگونگی اصلاح آن‌ها – تنظیمات پیشرفته ماشینکاری – ماشینکاری دیواره ها و انجام یک مثال تکمیلی – ماشینکاری REST و تنظیمات پیشرفته تکمیلی – گرفتن خروجی G-Code و تنظیمات مربوط به آن – کنترل و هدایت پیشرفته ابزار ماشینکاری – استراتژی پرداخت قسمت اول – استراتژی پرداخت قسمت دوم – استراتژی پرداخت قسمت سوم تعریف pattern – استراتژی پرداخت قسمت چهارم تعریف pattern – استراتژی پرداخت قسمت پنجم تعریف level & set – پرداخت پیشرفته قسمت اول – پرداخت پیشرفته قسمت دوم – سوراخکاری – تراشکاری این محتوای آموزشی در سه نسخه اندروید، مک و ویندوز طراحی شده است. شما می‌توانید متناسب با نیاز خود نسخه سیستم عامل موردنظر را دانلود کنید.
دوره آموزش نرم افزار پاورمیل (PowerMill 2019) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط امیر حسین‌پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار پاورمیل (PowerMill 2019) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی