اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گرس هاپر راینو (Grasshopper)
مسیر آموزشی

آموزش گرس هاپر راینو (Grasshopper)

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش2.5
  • مدرس:سعید جمشیدی5
  • زمان:3 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش گرس هاپر راینو (Grasshopper) گرس هاپر (Grasshoper) یک پلاگین قدرتمند و زبان برنامه نویسی گرافیکی ست که بر روی راینو قابل نصب است. از این پلاگین برای مدل سازی انعطاف پذیر، الگوهای تکرار شونده، مدل سازی پارامتریک، تحلیل سازه و بررسی اقلیمی و برای ایجاد الگوریتم‌ های مولد مورد استفاده قرار می گیرد. گروه آموزشی لوح گسترش فیلم آموزش گرس هاپر راینو (Grasshopper) را که توسط استاد جمشیدی تدریس شده است، برای یادگیری هرچه بهتر مباحث این پلاگین تدوین کرده است. شما می‌توانید با تهیه این فیلم آموزشی و مشاهده دقیق محتوای آن بر مباحث پلاگین گرس هاپر راینو (Grasshopper)مسلط شوید. استاد جمشیدی با توضیح کامل و جامع این نرم‌افزار باعث شده‌اند همه افراد با هر دانش اولیه به صورت حرفه‌ای و اصولی این مبحث را بیاموزند. همچنین شما می‌توانید فیلم آموزشی راینو ۶ را از لوح گسترش تهیه کنید. سر فصل‌های فیلم آموزش گرس هاپر راینو (Grasshopper): ۱-معرفی گرس هاپر و آنچه در این پکیج آموزشی فرا خواهید گرفت ۲-شروع کار با گرس هاپر و نحوه کار با انواع کامپوننت ها و آشنایی با محیط نرم افزار ۳-آموزش اضافه کردن نقطه و خط و همچنین نسبت دادن آنها به کامپوننت های گرس هاپر ۴-آموزش کار با دستورات جابجایی تکثیر و کلاً ترنس فورم ها ۵-آموزش ایجاد ارتباط بین نقاط به وسیله خطوط در گرس هاپر ۶-آموزش ایجاد پروژه سه بعدی به وسیله کمان و ترکیب دستورات چرخشی ۷-آموزش کار با چند ضلعی ها و تکثیر چند ضلعی روی سطوح منحنی ۸-آموزش ایجاد نقاط با تکنیک ترک پوینت و طراحی سطوح پیچیده ۹-کار با اسکریپت پرکاربرد Remapping و ایجاد طرح های جالب ۱۰-آموزش نصب انواع پلاگین های مرتبط با گرس هاپر همراه با اسکریپت ها  چرا ۱۱-کار با اسکریپت بسیار قدرتمند راکت و ایجاد اشکال اسلیمی و کاشی کاری ۱۲-کار با قابلیت و تبدیل موضوعات به یکدیگر و ایجاد بلوک های تکثیر شونده روی دیواره ها ۱۳-آموزش وارد کردن عکس در گرس هاپر و تبدیل به خطوط نقاط و سطوح مختلف ۱۴-آموزش کار با پلاگین Voronoi و ایجاد یک پنجره بی نظم ۱۵-آموزش ایجاد حجمهای متغیر روی سطوح حجم های با سایز ارتفاع و رنگ های مختلف ۱۶-آموزش ایجاد طیف رنگی روی حجم های متغیر باتوجه به اینکه این محتوای آموزشی در سه نسخه اندروید، ویندوز و مک تهیه شده است، شما می‌توانید متناسب با سیستم عامل خود نسخه مناسب را دانلود کنید.
دوره آموزش گرس هاپر راینو (Grasshopper) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گرس هاپر راینو (Grasshopper) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی