اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی نی (Ney)
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی نی (Ney)

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش2.5
  • مدرس:محمد عابدینی0
  • زمان:4 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نی نسخه اصیل و ایرانی فلوت است که بین ایرانیان هم محبوبیت بالایی دارد. بنابراین آموزش نی هم طرفداران بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید با استفاده از فیلم آموزش نی لوح گسترش این ساز ایرانی را به راحتی بیاموزید. فیلم آموزش نی لوح دانش همه مباحث مقادماتی و پایه را به طور کامل توضیح داده است. بیان این ویدئو آموزشی بسیار ساده و قابل فهم است. به همین دلیل افراد مبتدی که با مباحث نی آشنایی ندارند، می‌توانند بدون نگرانی به یادگیری این مباحث بپردازند. تماشای این ویدئو آموزشی، انجام همه تمرینات آن و تکرار و تمرین مداوم به یادگیری و تسلط روی مباحث و آموزش نی کمک بسیار زیادی خواهد کرد.ادامه متن…   سرفصل‌های آموزش نی – معرفی دموی آموزش‌های لوح موسیقی – بیشینه و تاریخچه ساز نی – آشنایی با ساز نی، ساخت و انواع نی – طرز نشستن، نفس‌گیری و تولید صدا – طرز دست گرفتن و ایجاد صداهای بم ، اوج، غیث، پس غیث و بم نرم – معرفی نت‌ها و نامگذاری سوراخ‌های ساز – اجرای شماره ۱ – تئوری موسیقی – دستگاه شور گوشه کرشمه و رهاب – گوشه چهارباغ، کرد بیات، حجاز و … – گوشه عشاق و فرود به شور – آواز بیات ترک، گوشه مهربانی و گوشه شهابی – گوشه طوسی، تصنیف و چهار مضراب – آواز افشاری، گوشه عراق، تصنیف رشید خان و… – آواز ابوعطا، گوشه یتیمک، تصنیف آمان و… – آواز دشتی، گوشه چوپانی دیلمان، زرد ملیجه و… – دستگاه همایون گوشه چکاوک، نغمه، بیداد و شوشتری – دستگاه نوا گوشه گوشت، نکیسا و نی نوا – دستگاه اصفهان گوشه ساقی نامه، موسی اسحاقی و منصوری – دستگاه ماهور گوشه شکسته، دلکش، رقص پروانه و مرغ سحر – دستگاه سه گاه گوشه زابل، گوشه جو و… – آشنایی با استاد و سخنان پایانی فیلم آموزش نی موسسه لوح آموزش در سه نسخه اندروید، مک و ویندوز تهیه و تدوین شده است. بنابراین شما کاربران گرامی می‌توانید متناسب با نوع سیستم عامل خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید فیلم آموزش گیتار فلامینگو را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش مقدماتی نی (Ney) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط محمد عابدینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی نی (Ney) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی