اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی ساخت سایت وردپرسی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی ساخت سایت وردپرسی - مقدماتی

15,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 15,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تو این دوره از ساخت دیتا بیس برای نصب وردپرس شروع میکنیم تا برسیم به کار با پنل وردپرسی-با دانلود آموزش در این دوره آموزشی به صورت مقدماتی یاد می گیریم که چگونه یک وب سایت وردپرسی برای خودمون داشته باشیم.تو این دوره یاد میگیرید چطوری دیتابی داخل هاست سی پنل بسازید ( پیش نیاز اول برای نصب وردپرس) بعد از اون هم میپردازیم به نصب و پیکربند وردپرسمون .. در آخر هم میرسیم به کار با قسمت های مختلف پنل وردپرس ! امیدوارم آموزش مورد پسند قرار بگیره.. 
دوره آموزش مقدماتی ساخت سایت وردپرسی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ابوالفضل سعیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 15,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی ساخت سایت وردپرسی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهدی امیری

خوب بود

رضا مرادی

خوبه

سینا بش

واسه استارت خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی