اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سه تار
مسیر آموزشی

آموزش سه تار

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش سه تار سه تار از سازهای زهی زخمه ای موسیقی ایرانی است که در گذشته سه سیم و امروزه چهار سیم دارد. در دوره قاجار عارفی به نام مشتاق علیشاه سیم چهارم را به آن افزود و از این رو به سیم مشتاق مشهور شد. کاسۀ طنینی آن از جنس چوب و گلابی شکل است. شما می‌توانید با استفاده از فیلم آموزش سه تار لوح گسترش این مهارت را به راحتی بیاموزید. دوره آموزش سه تار لوح گسترش همه مباحث مقادماتی و پایه را به طور کامل توضیح داده است. بیان این ویدئو آموزشی بسیار ساده و قابل فهم است. به همین دلیل افراد مبتدی که با مباحث آواز آشنایی ندارند، می‌توانند بدون نگرانی به یادگیری این مباحث بپردازند. تماشای این ویدئو آموزشی، انجام همه تمرینات آن و تکرار و تمرین مداوم به یادگیری و تسلط روی مباحث و آموزش سه تار کمک بسیار زیادی خواهد کرد. سر فصل هایی که در این دوره آموزشی خواهید آموخت : تمرينات مضراب اجراي شماره ۱ تئوري موسيقي : وزن تمرينات وزن خواني ۱ تئوري موسيقي : نت خواني نامگذاري سيم ها و تمرينات دست باز اجراي شماره ۲  پرده گيري دستان اول سيم اول پرده گيري دستان اول سيم دوم پرده گيري دستان دوم تمرين مضراب ريز پرده گيري دستان سوم پرده گيري دستان چهارم   اجراي شماره ۳ آشنايي با كاربرد سيم سوم و چهارم تمرينات وزن خواني ۲ پرده گيري دستان پنجم و ششم  پرده گيري دستان هفتم و هشتم تمرينات وزن خواني ۳  تمرينات ملوديك ۱ اجراي شماره ۴ تمرينات ملوديك ۲ پرده هاي دستگاه شور تمرينات ملوديك ۳ مضراب دراب و قطعه اي از آواز دشتي گوشه نغمه دستگاه نوا آشنايي با استاد این فیلم آموزشی در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و با تهیه این دوره آموزشی هیچ محدودیتی در اجرا نخواهید داشت . شما عزیزان میتوانید علاوه بر خرید دوره آموزش سه تار  دوره آموزشی آواز وتصنیف خوانی را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش سه تار دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و10 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط فریدون فراهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سه تار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی