اطلاعات دوره
آموزش کاشت و طراحی ناخن
مسیر آموزشی

آموزش کاشت و طراحی ناخن

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:شمبل آمبور0
  • زمان:6 ساعت و10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش کاشت و طراحی ناخن انجام کاری های هنری علاوه بر پر کردن اوقات فراغت میتونه برای خیلی ها لذت بخش باشد. در میان این هنرها ، هنر کاشت و طراحی ناخن  از جذابیت بسیاری برخوردار است. زیبایی و آراستگی ناخن ها نقش بسزایی در ظاهر خانم ها ایفا می کند. به همین خاطر هست که کاشت ناخن طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر شما هم طرفدار یادگیری کاشت و طراحی ناخن هستید و وقت کافی برای حضور در کلاس ندارید میتوانید این دوره آموزشی را دنبال نمایید. خانم شمبل آمبور مدرس این دوره برنده ۱۲ دوره مسابقات طراحی ناخن بریتانیا و داور بین المللی این رشته می باشند. شما می‌توانید با استفاده از فیلم کاشت و طراحی ناخن لوح گسترش این مهارت را به راحتی بیاموزید. دوره کاشت و طراحی ناخن لوح گسترش همه مباحث مقدماتی و پایه را به طور کامل توضیح داده است. بیان این ویدئو آموزشی بسیار ساده و قابل فهم است. به همین دلیل افراد مبتدی که با مباحث  کاشت و طراحی ناخن آشنایی ندارند، می‌توانند بدون نگرانی به یادگیری این مباحث بپردازند. تماشای این ویدئو آموزشی، انجام همه تمرینات آن و تکرار و تمرین مداوم به یادگیری و تسلط روی کاشت و طراحی ناخن کمک بسیار زیادی خواهد کرد. سرفصل هایی که در آموزش کاشت و طراحی ناخن فرا خواهید گرفت : آماده سازی ناخن نحوه آماده سازی قلم مو نحوه صحیح اندازه گیری و چسباندن ناخن روش استفاده صحیح از اکریلیک روی ناخـن روش استفاده صحیح از تاپ کت روش صحیح سوهان زدن ناخـن قرار دادن قالب های (پایه کار) مختلف روی ناخن طراحی ناخن اکریلیک با مدل رنگین کمان کار روی ناخن اکریلیک ساده رفع اشـکال برای فرنـچ ناخن استفاده صحیــح از غلظـت مواد برای کار متد برعکس (استفاده از اکریلیک صورتی و فرنچ ناخن) از بین بردن مرز پایه چسبانده شده مرتب کردن ناخن با ابزار کیوتی کالر طراحی و دیزاین ناخن مدل صدفی طراحی و دیزاین ناخن مدل اکریلیک با پولک شکل ستاره طراحی و دیزاین ناخن با پارچه گیپور طراحی ناخن مدل شفاف با برجسته کاری نکاتی درباره ناخنهای کوتاه برای کارگذاشتن پایه طراحی و دیزاین ناخن پاستل و ژل طراحی ناخن متالیک با استفاده از ژل طراحی و دیزاین ناخن با رگه های سیاه طراحی و دیزاین ناخن ژله ای نوک تیز (نقاشی روی ناخن) طراحی و دیزاین ناخن با مدل مرمری کار با ژل برای طراحی ناخن با طرح حباب طراحی و دیزاین ناخن بوسیله ژل و پولک استفاده از تور مشکی در ناخن طراحی و دیزاین ناخن با تم قرمز و مشکی طراحی ناخن نوک تیز با خال های رنگی طراحی ناخن با طرح پاییز با تکه های مس ترمیم ناخن آسیب دیده تغییر دیزاین ( طراحی ) یک ناخن پر کردن ناخن اکریلیک (تعمیر ناخن ) طراحی و دیزاین ناخن با طرح کریسمس طراحی و دیزاین ناخن با طرح گل های رز طراحی و دیزاین ناخن با طرح گلهای لیلی طراحی و دیزاین ناخن با طرح پاپیون برجسته طراحی و دیزاین ناخن با طرح گل کاگلی طراحی و اجرای یک گل برجسته طراحی و دیزاین ناخن با طرح گل کریسمس نقاشی روی یک ناخن ساده طراحی و دیزاین ناخن با طرح گل مرواریدی طراحی و دیزاین ناخن با طرح مرمری طراحی و دیزاین ناخن با طرح ساده طراحی و دیزاین ناخن با طرح برش میده ای این فیلم آموزشی در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و با تهیه این دوره آموزشی هیچ محدودیتی در اجرا نخواهید داشت . شما عزیزان میتوانید علاوه بر خرید آموزش کاشت و طراحی ناخن دوره آموزشی بافت مو  را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و10 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط شمبل آمبور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی