اطلاعات دوره
آموزش کار با دوربین عکاسی
مسیر آموزشی

آموزش کار با دوربین عکاسی

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش کار با دوربین عکاسی انجام کاری های هنری علاوه بر پر کردن اوقات فراغت میتونه برای خیلی ها لذت بخش باشد. در میان این هنرها ، هنر عکاسی  از جذابیت بسیاری برخوردار است. استفاده از دوربین های عکاسی امروزه در بین عکاس های حرفه ای و آماتورها رواج یافته است. کاهش هزینه ها به علت حذف فیلم ، موجب شد که مورد استقبال آماتور ها قرار گیرد. علاوه بر آن ، برای کسانی که کار رسانه ای و خبری انجام می دادند این امکان را فراهم کرد که سرعت عمل بیشتری در انتقال ، اشتراک گذاری به رسانه شان داشته باشند. ویرایش تصاویر با دوربین و نرم افزارهای گرافیکی با این دوربین ها ظاهر شدند. اگر شما هم طرفدار یادگیری کار با دوربین عکاسی هستید و وقت کافی برای حضور در کلاس ندارید میتوانید این دوره آموزشی را دنبال نمایید. شما می‌توانید با استفاده از فیلم آموزش کار با دوربین عکاسی لوح گسترش این مهارت را به راحتی بیاموزید. دوره کار با دوربین عکاسی لوح گسترش همه مباحث مقدماتی و پایه را به طور کامل توضیح داده است. بیان این ویدئو آموزشی بسیار ساده و قابل فهم است. به همین دلیل افراد مبتدی که با مباحث  کار با دوربین عکاسی آشنایی ندارند، می‌توانند بدون نگرانی به یادگیری این مباحث بپردازند. تماشای این ویدئو آموزشی، انجام همه تمرینات آن و تکرار و تمرین مداوم به یادگیری و تسلط روی مباحث کار با دوربین عکاسی کمک بسیار زیادی خواهد کرد. سرفصل هایی که در آموزش کار با دوربین عکاسی فرا خواهید گرفت : ۱) تاریخچه ومقدمه ۲)معرفی انواع دوربین های دیجیتال : کامپکت – اس ال آر ۳) طرز کار سنسور دوربین های دیجیتال و مکانیسم نوردهی ۴) معرفی وسایل جانبی دوربین ۵) بررسی امکانات دوربین ۶) بررسی نمودار هیستوگرام ۷) بررسی کنترل های بدنه دوربین ۸) مقایسه مشخصات فنی دوربین ۹) تکنیک های کاربردی عکاسی ۱۰) معرفی نرم افزارهای ویرایش عکس این فیلم آموزشی در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و با تهیه این دوره آموزشی هیچ محدودیتی در اجرا نخواهید داشت . شما عزیزان میتوانید علاوه بر خرید آموزش کار با دوربین عکاسی دوره آموزشی روتوش تصاویر با فتوشاپ  را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش کار با دوربین عکاسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و10 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط اساتید لوح دانش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با دوربین عکاسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی