اطلاعات دوره
آموزش ساخت و دیزاین ماکت میوه های حجمی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت و دیزاین ماکت میوه های حجمی

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش ساخت ماکت میوه های حجمی انجام کاری های هنری علاوه بر پر کردن اوقات فراغت میتونه برای خیلی ها لذت بخش باشد. در میان این هنرها ساخت و دیزاین ماکت میوه های حجمی از جذابیت بسیار برخوردار است. با یادگیری این مهارت میتوانید ماکت میوه های مختلف را بسازید و حتی آن ها را تزیین کنید. و آن ها را به عزیزانتان تقدیم کنید و یا کسب درآمد کنید. اگر شما هم طرفدار یادگیری ساخت و دیزاین ماکت میوه های حجمی هستید و وقت کافی برای حضور در کلاس ندارید میتوانید این دوره آموزشی را دنبال نمایید. شما می‌توانید با استفاده از فیلم آموزش ساخت ماکت میوه های حجمی لوح گسترش این مهارت را به راحتی بیاموزید. دوره ساخت و دیزاین ماکت میوه های حجمی لوح گسترش همه مباحث مقدماتی و پایه را به طور کامل توضیح داده است. بیان این ویدئو آموزشی بسیار ساده و قابل فهم است. به همین دلیل افراد مبتدی که با مباحث ساخت و دیزاین ماکت میوه های حجمی آشنایی ندارند، می‌توانند بدون نگرانی به یادگیری این مباحث بپردازند. تماشای این ویدئو آموزشی، انجام همه تمرینات آن و تکرار و تمرین مداوم به یادگیری و تسلط روی مباحث ساخت و دیزاین ماکت میوه های حجمی کمک بسیار زیادی خواهد کرد. سرفصل هایی که در آموزش ساخت ماکت میوه های حجمی فرا خواهید گرفت : طرز ساخت ماكت خيار طرز ساخت ماكت هويج و گوجه سبز طرز ساخت ماكت زرد آلو و توت فرنگي طرز ساخت ماكت موز طرز ساخت ماكت كيوي و خرمالو طرز ساخت ماكت هلو و گلابي طرز ساخت ماكت سيب و پرتقال طرز تهيه خمير روكش طرز روكش كردن ماكت گوجه سبز طرز روكش كردن ماكت خيار طرز خمير كشي ماكت هويج و خرمالو طرز خمير كشي ماكت سيب طرز خمير كشي ماكت پرتقال طرز خميركشي ماكت ماكت كيوي و توت فرنگي طرز رنگ آميزي ماكت خمير كشي شده گوجه سبز، خيار، هويج طرز رنگ آميزي ماكت هلو، كيوي و … و طريقه كركي كردن ميوه ها این فیلم آموزشی در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و با تهیه این دوره آموزشی هیچ محدودیتی در اجرا نخواهید داشت . شما عزیزان میتوانید علاوه بر خرید آموزش ساخت ماکت میوه های حجمی  دوره آموزش شمع سازی را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش ساخت و دیزاین ماکت میوه های حجمی دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و10 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط مهرانگیز سمیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت و دیزاین ماکت میوه های حجمی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی