اطلاعات دوره
آموزش زبان آلمانی رزتا استون
مسیر آموزشی

آموزش زبان آلمانی رزتا استون

120,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 120,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

رزتا استون زبان را به صورت ذاتی به شما آموزش می دهد. همانطور که زبان مادری خود را آموختیــد. این کار در رزتا استون بوسیله ارتباط کلمات با اشیاء و اتفاقات اطراف شما صورت می گیرد. گوینده های بومی و هزاران تصویر از دنیای واقعی به شما کمک می کنند، از ابتدا به زبان جدید فکـر کنید. شما در رزتا استون از طریق فعالیتهای شنیداری و خواندنی،زبان را بصورت روزمره و خیلی طبیعی درک خواهید نمود. شما پس از تمرین با ابزار تحلیل و تشخیص کلام اختصاصی ،کلمات را به درستی تلفظ خواهید نمود. شما بدون نوشتن صحبت خواهید کرد. ساختار متنی برنامه به شما اعتماد به نفس داده و کاری می کند تا شما قدرت استفاده ی صحیح و بجا از کلمات را داشته باشید .شما بدرستی کلمات را هجی کرده و خواهید نوشت که این از حروف آغاز شده و سپس به کلمات و جملات ادامه خواهد یافت. شما با گفتگوهای دنیای واقعی درگیر خواهید شد. به وسیله ی مراحل مختلف،اعتماد به نفس به تنهایی صحبت کردن و برطرف کردن نیازهای خود را خواهید یافت. :برخی از قابلیت های رزتا استون شیوه آموزشی در این نرم افزار نیز مانند نسخه های دیگر برنامه برمبنای شرکت در آموزش های تعاملی صوتی و تصویری می باشد. این روش برای بسیاری از افرادی که خواهان یادگری زبان هستند، شیوه ی مناسبی است. زبان آلمانی یکی از زبان های مهم و البته کاربردی جهت کاربران فارسی زبان می باشد. این زبان در بسیاری از کشور های اروپایی رایج بوده و از لحاظ کاربری سومین زبان جهان می باشد . بیش از ۱۰۰ میلیون آلمانی و غیر آلمانی با این زبان صحبت می کنند . این مجموعه آموزشی این زبان در سه سطح  مقدماتی، متوسط و پیشرفته ارائه می شود.   برخی دیگر از امکانات رزتا استون – ارائه تمرین های بیشتر به منظور افزایش توانایی ها شروع و به کارگیری آسان یادگیری تلفظ صحیح کلمات زبان آلمانی آموزش های کاربردی و مفید موزش از پایه تا مراحل پیشرفته به صورت قدم به قدم ایجاد محیط تعاملی در حین آموزش برای ارتباط دوطرفه با کاربر استفاده از هزاران تصویر برای یادگیری بهتر آموزش اصطلاحات در زمینه های مختلف (عمومی، اقتصادی، علمی، فرهنگی، آداب و رسوم، و …) گفتگوی دوطرفه کاربر با نرم افزار و تصحیح اشکالات کاربر آموزش خواندن، نوشتن، صحبت کردن، و درک شنیداری – آموزش لغات و اصطلاحات پرکاربرد و … این نرم افزار آموزشی در حال حاضر برای سیستم عامل ویندوز فراهم شده است و در صورت نیاز می توانید فایل های صوتی را در موبایل و اتومبیل استفاده نمایید.
دوره آموزش زبان آلمانی رزتا استون دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در لوح دانش توسط اساتید لوح دانش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 120,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان آلمانی رزتا استون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان آلمانی سراسر اینترنت را در صفحه زبان آلمانی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی