اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با بورس اوراق بهادار
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با بورس اوراق بهادار

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :5 نظر3.4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:مهدی دلبری3.4
  • زمان:1 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بازار سرمایه یکی از بهترین بازارها برای سرمایه‌گذاری است. با این‌حال ورود بدون دانش تنها موجب ضرر و زیان خواهد بود. این دوره آموزشی دریچه‌ی ورود شما به بازار سرمایه است و موجب آشنایی شما با ادبیات این بازار خواهد شد.  در کنار آشنایی اولیه با بورس، مفهوم سواد مالی به‌عنوان یک دانش مهم در زندگی امروز ما در این دوره بررسی خواهد شد.  در دوره آموزش رایگان بورس شما با ادبیات بازار بورس و همچنین ابزارهای مورد نیاز خود در سرمایه آشنا خواهید شد که باعث می‌شود بتوانید معاملات خود را به‌خوبی انجام دهید. سرفصل‌های اصلی دوره این موارد است: 1-  تاریخچه و نقش بورس 2-  معرفی ارکان بورس 3-  معرفی نهادهای مالی 4-  معرفی ابزارهای مالی 5-  معرفی سایت‌های بورسی 6-  خلاصه روش‌های تحلیلی 7-  روش‌های تأمین مالی 8-  محیط قانونی بازار سرمایه  که در ذیل آن مباحث کاربردی توسط یکی از باتجربه‌ترین اساتید بازار سرمایه مطرح خواهد شد.  
دوره آموزش آشنایی با بورس اوراق بهادار دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی دلبری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با بورس اوراق بهادار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی