اطلاعات دوره
گام‌های تبدیل شدن به طراح UI/UX
مسیر آموزشی

گام‌های تبدیل شدن به طراح UI/UX

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محسن نجفی4.5
  • زمان:56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بسیاری از افراد ممکن است وارد یک مسیر شغلی شوند اما آن‌طور که تصور می‌کنند، اوضاع پیش نرود. در برنامه گپ شغلی جاب‌ویژن با همکاری مکتب‌خونه می‌آموزید که چگونه یک طراح UX شوید. در این برنامه تلاش کردیم تا درمورد الزامات شغل طراحی رابط کاربری، مسیر موفقیت و همچنین روحیات مناسب برای آن صحبت کنیم.  رابط کاربری یا همان UI مخفف User Interface است. رابط کاربری به ظاهر بصری سایت، اپلیکیشن و هر پلتفرم دیجیتال دیگر اشاره دارد. تجربه کاربری یا UX (User Experience) روندی است که برای افزایش رضایت کاربر انجام می‌شود. در طراحی تجربه کاربری باید به قابلیت استفاده، سهولت در استفاده و تعامل لذت‌بخش بین کاربر و محصول توجه شود. در دوره‌ رایگان طراح UX به شما آموزش داده می‌شود که چگونه استعدادهای خود را بشناسید. همچنین با شرکت در این دوره می‌توانید به این سوال پاسخ دهید که آیا واقعا فرد مناسبی برای ورود به حوزه طراحی UX هستید یا خیر. حتی اگر احساس می‌کنید مهارت‌های لازم را برای این کار ندارید، ولی علاقه‌مند به این حوزه هستید، می‌توانید با کمک این برنامه، راهی که قرار است بپیمایید را بیابید. در برنامه گپ شغلی به شما آموزش داده می‌شود که چگونه مهارت‌ها و الزامات مهم برای طراحی رابط کاربری را کسب و آن‌ها را تقویت کنید. توصیه‌های لازم برای طراحان تازه‌کار به همراه مثال‌هایی از تجربه شخصی مدرس یا سایر مثال‌ها به خوبی داده می‌شود.  بسیاری از افرادی که علاقه‌مند به کار در حوزه طراحی UX و ui هستند، می‌توانند به صورت self-study یا خودخوان و با کمک کتاب‌ها، ویدئوها و تمرین مهارت‌های خود را تقویت کنند. شرکت در کلاس‌ها هم می‌تواند یک راه عالی برای ماهر شدن در این زمینه در نظر گرفته شود. با کمک این برنامه می‌توانید از هر روشی که مناسب با روحیات شماست، در این مسیر گام بردارید. مسیر شغلی طراحی کاربری می‌تواند از کارآموزی شروع شود و فرد با گذر از طراح رابط کاربری تازه‌کار یا جونیور و همچنین طراح ارشد رابط کاربری یا سنیور به یک طراح محصول تبدیل شود. در این برنامه با مهارت‌ها و وظایف هرکدام از این سمت‌های شغلی آشنا می‌شوید.  در گپ شغلی می‌توانید دید خوبی از آینده شغلی خود در حوزه طراحی رابط کاربری کسب کنید. از دیگر مباحثی که مطرح می‌شود و برای همه افراد جویای کار مهم است، به حقوق می‌توان اشاره کرد. با دیدن این برنامه می‌توانید بفهمید که در هر سطحی که هستید، چه میزان درآمدی در انتظارتان است و برای پیشرفت و افزایش درآمد باید چه کارهایی انجام دهید.   بیشتر بدانید
دوره گام‌های تبدیل شدن به طراح UI/UX دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 56 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محسن نجفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره گام‌های تبدیل شدن به طراح UI/UX را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

یه گپ و گفت دوستانه و حرفه ای خوبی بود به نظر من و برای کسایی که تازه وارد این حوزه شدن یا میخوان وارد بشن قطعا مفیده و دید خوبی میتونین بعد دیدن این دوره راجب ادامه مسیر طراح شدن بدست بیارین با تشکر از همه عوامل

مرتضی

با تشکر از برنامه ی مفیدتون لطفا کار مشابهی رو برای حوزه های فرانت اند و بک اند هم انجام بدید. خیلی ممنون می شم.

رضا

برای آشنایی با حوزه UI/UX مناسبه و انتظار آموزش نداشته باشین.

وحید

موضوع خاصی گفته نشد. بیشتر یه گپ و گفت توی کافه بود تا یه آموزش.

فرشاد

اگر نمیدونید میخاید چی یاد بگیرید و دید خاصی نسبت به رشته های مختلف از جمله ui و ux ندارید؛ این دوره مناسب شماست و عالیه حرف هایی که توش زده میشه!

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی