اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آشنایی با فاندامنتال بازار جهانی فارکس توسط امیر سالمی و رضا تراضی
مسیر آموزشی

آشنایی با فاندامنتال بازار جهانی فارکس توسط امیر سالمی و رضا تراضی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تحلیل فاندامنتال فارکس چیست؟ تحلیل فاندامنتال یک گیج و یا یک کاتالیزور برای بازار مالی است. در تحلیل فاندامنتال به کمک مبانی اقتصاد و اقتصاد کلان و خرد، ارزش‌گذاری اقتصاد کشورها مورد بررسی قرار میگیرد. به کمک فاکتورهای مورد بررسی نظیرسیاست‌های پولی و مالی، تولیدات ناخالص داخلی، دیتاهای تورمی، دیتاهای بازارهای مشاغل و مسکن، تراز تجاری ( واردات و صادرات) و … ارزش‌گذاری ارزهای کشورها مورد تحلیل واقع می‌شود. پس از ارزش‌گذاری ارزها به کمک تحلیل فاندامنتال دیدگاه‌های بلندمدت و میان‌مدت و حتی کوتاه مدت جهت معاملات در فارکس صورت می‌پذیرد.   چرا تحلیل فاندامنتال فارکس نیاز است؟ بسیاری از پلن‌های معاملاتی موفق در بازارهای جهانی دارای یک نظمی در تحلیلگری خود جدای از معامله‌گری می‌باشند. داشتن یک ستاپ تحلیلی مناسب برای گرفتن دیدگاه و سناریو موردنظر بسیار حائز اهمیت است. در ستاپ تحلیل می‌توانیم از مبانی تحلیلی متعددی استفاده کنیم. تحلیل فاندامنتال برای گرفتن دیدگاه بیگ پیکچری (چشم انداز وسیع) به همراه تعیین واچ لیست کمک بسزایی به پلن معاملاتی شما عزیزان می‌کند. شما با تعیین سناریوهای فاندامنتالی کشورها می‌توانید از کنارهم قرار دادن ارزهای کشورها و سهامشان واچ لیست مناسبی را تعیین کنید و با داشتن سناریوی بیگ پیکچری واچ لیست خود، در ادامه با کمک ستاپ تکنیکالی مناسب، یک چک لیست ورود معتبر برای معاملات خود بسازید. با کنار هم قرار دادن این ستاپ‌ها و چک لیست معاملاتی احتمال بردهای معاملاتی خود را بالا خواهید برد. بنابراین ستاپ تحلیل فاندامنتالی مناسب نیز میتواند شامل فاکتورهای متعددی باشد که در صورت اینکه این فاکتورها به درستی انتخاب نشوند، می‌تواند احتمال خطا در واچ لیست جهت ادامه تحلیل‌گری ...
دوره آشنایی با فاندامنتال بازار جهانی فارکس توسط امیر سالمی و رضا تراضی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط امیر سالمی و رضا تراضی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آشنایی با فاندامنتال بازار جهانی فارکس توسط امیر سالمی و رضا تراضی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فارکس سراسر اینترنت را در صفحه فارکس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی