اطلاعات دوره
فیلم آموزشی جامع امواج الیوت توسط رضا صدرالدینی
مسیر آموزشی

فیلم آموزشی جامع امواج الیوت توسط رضا صدرالدینی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تاریخچه ی نظریه امواج الیوت نظریه ی امواج الیوت (Elliott Waves Theory) در سال های 1935 الی 1940 و توسط آقای رالف نلسون الیوت (Ralph Nelson Elliott) مطرح شد. وی به دلیل وقت آزادی که بعد از بازنشستگی داشت، گذشته ی نمودارها را از 8 دهه قبل تا آن روز، بررسی کرد و در نهایت، متوجه شد که الگوهایی خاص، در حرکات قیمت تکرار می شوند. این نظریه، هنگامی توجه عده ی زیادی مخصوصا مدیران و سرمایه گذاران بزرگ را به خود جلب کرد که برخی از تحلیلگران و همچنین خود آقای الیوت، معتقد بودند که آینده ی بازار، نامعلوم و نامطمعن است.
دوره فیلم آموزشی جامع امواج الیوت توسط رضا صدرالدینی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در فراچارت توسط رضا صدرالدینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزشی جامع امواج الیوت توسط رضا صدرالدینی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی