اطلاعات دوره
فیلم آموزشی امواج الیوت پیشرفته با رضا خوش اندام
مسیر آموزشی

فیلم آموزشی امواج الیوت پیشرفته با رضا خوش اندام

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت0
  • مدرس: رضا خوش اندام0
  • زمان:29 ساعت و 14 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

چرا امواج الیوت را بیاموزیم ؟ فرض کنید در یک روز شما تصمیم می گیرید که در بازار سهام سرمایه گذاری کنید ، بعد از این تصمیم با دوستان و نزدیکان خود مشورت می کنید. یک جمله ای که زیاد می شنوید این است که در بازار بورس فقط سود وجود ندارد و همان قدر که شانس سود کردن وجود دارد ، شانس ضرر کردن نیز وجود دارد. در این لحظه شک در دل شما جای می گیرد و با خود می گویید نکند که سرمایه ام را در این بازار از دست بدهم. شما شروع به تحقیق در مورد بازار می کنید و یک جمله را زیاد می شنوید : در کف ها خرید کن و در سقف ها بفروش . این راز موفقیت در بازار بورس است. این جمله در گفتار بسیار ساده ولی در اجرا کار بسیار سختی هست . چرا که تمام افراد موجود در بازار هدفی جز این ندارند و در بازار فقط تعداد اندکی موفق خواهند شد که در کف و سقف ها معاملات درستی انجام دهند. یکی از استراتژی هایی که به شما کمک می کند که در نقاط درست معاملات درست انجام دهید ، استراتژی امواج الیوت می باشد که یکی از استراتژی های تکنیکالی بازار می باشد. امواج الیوت چیست؟ درست بعد از ارائه مفاهیم تکنیکالی توسط آقای داو بود که رالف نلسون الیوت به عنوان یک علاقه مند در بازار بورس شروع به تحقیق و پژوهش برروی مفاهیم تکنیکالی و رفتار قیمت کرد . الیوت نگاهی دقیق و خردمندانه به بازار داشت و نحوه رفتار امواج قیمت را بررسی و طبقه بندی نمود . مهم ترین مطلبی که الیوت به آن رسید این بود که توانست با پژوهش های خود جهت روند بازار را شناسایی کند. حتما تا بحال شنیده اید که برای موفقیت در بازار با روند دوست باشید؟ اکنون رالف نلسون الیوت درقالب پژوهش های خود استراتژی به ما ارائه کرده است که می توانیم جهت روند بازار را تشخیص دهیم. آیا الیوت به همین اکتفا کرد ...
دوره فیلم آموزشی امواج الیوت پیشرفته با رضا خوش اندام دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط رضا خوش اندام مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزشی امواج الیوت پیشرفته با رضا خوش اندام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی