اطلاعات دوره
مجموعه انیمیشن های اصول موفقیت از ری دالیو
مسیر آموزشی

مجموعه انیمیشن های اصول موفقیت از ری دالیو

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره ی اصول موفقیت از ری دالیو موفقیت، تعاریف مختلفی دارد و به همان اندازه هم میتواند اشکال مختلفی به خود بگیرد. بنا به معیارهای مختلفی از قبیل سبک زندگی، نگرش ها، تجربه ها و محیط، رسیدن به موفقیت میتواند برای هرفردی متفاوت باشد. به عنوان مثال برای فردی، موفقیت ممکن است در داشتن سرمایه و مال و املاک زیاد باشد، برای فرد دیگری ممکن است موفقیت در کمک یا آموزش به دیگران و بهبود شرایط زندگی خود و اطرافیانش باشد. همه ی ما خواسته یا ناخواسته، اهداف و آرزوهایی داریم و براین باور هستیم که در صورت رسیدن به این اهداف و آرزوها، احساس موفقیت میکنیم. همه ی ما، در راه رسیدن به این اهداف، حتی برای یک بار هم شده قدم در این راه برداشته ایم و به این درک رسیده ام که مسیر رسیدن به موفقیت اتوبانی صاف و هموار نیست، بلکه مسیری پر پیچ و خم با موانع و چالش های فراوان است. نقطه ی تمایز افراد موفق و غیر موفق هم برمیگردد به تصمیمات و نحوه ی عکس العمل شان در هنگام مواجه شدن با مانع ها و مشکلات. اغلب این چالش ها و موانع برای ما جدید هستند و حتی ممکن است با وجود داشتن شاخصه هایی مشترک با چالش های دیگر افراد، همچنان ویژه و مختص به فرد باشند. برای حل چنین چالش هایی، تنها منجی واقعی خودمان هستیم و نیاز داریم که براساس منطق و تصمیات خودمان به جنگ با این مشکلات برویم. این منطق و تصمیات هم غالبا برگرفته از تجربیات گذشته است و تجربیات گذشته هم ناشی از شکست ها و موفقیت در چالش های گذشته هستند. پس، تا چالشی در مسیر نباشد، تجربه ای کسب نخواهد شد و تا تجربه ای کسب نشود، موفقیتی هم به دست نمی آید. یکی از زیباترین تعاریف موفقیت ازآن وینستون چرچیل است که میگوید« موفقیت چیزی جز رفتن از شکستی به شکست دیگر بدون از دست دادن ...
دوره مجموعه انیمیشن های اصول موفقیت از ری دالیو دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط مجموعه انیمیشن های اصول موفقیت از ری دالیو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مجموعه انیمیشن های اصول موفقیت از ری دالیو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی