اطلاعات دوره
فیلم آموزشی تحلیل تکنیکال مقدماتی توسط محمد رضوانی
مسیر آموزشی

فیلم آموزشی تحلیل تکنیکال مقدماتی توسط محمد رضوانی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت0
  • مدرس:محمد رضوانی0
  • زمان:3 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تحلیل کردن به چه معناست؟ بررسی بازار برای رسیدن به هدف مشخص را تحلیل می‌گویند. افراد فعال در بازارهای مالی هدفشان از تحلیل بازار کسب سود است، به بیان ساده تر معامله گران بازار را با استفاده از ابزاری که در اختیار دارند، بررسی می کنند و به نتیجه می‌رسند. در بازار کریپتو ما دو نوع تحلیل داریم: تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال. تحلیل تکنیکال چیست؟ تحلیل تکنیکال پرکاربرد ترین تحلیل برای بازارهای مالی است و بر روابط خرید و فروش بازار تسلط دارد. این تحلیل با استفاده از چارت قیمت/زمان روند حرکت قیمت را مشخص می‌کند و با استفاده از چارت قیمت اطلاعات مورد نیاز خود را استخراج می‌کنند. تجزیه و تحلیل تکنیکال یک استراتژی معاملاتی است که سرمایه‌گذاری‌ها را ارزیابی و فرصت‌های معاملاتی را با روندهای قیمتی و الگوهای دیده شده بر روی نمودارها مشخص می‌کند. تحلیل‌گران تکنیکال بر این باورند که عرضه و تقاضا باعث کشف قیمت می‌شود، با بررسی و مطابقت گذشته نمودار قیمتی و پیدا کردن الگوهای متفاوت و تکرارشونده آینده قیمت یک دارایی را پیش‌بینی می‌کنند. تحلیل تکنیکال اولین بار توسط چارلز داو ارائه شد. چارلز داو معتقد است اولین و مهم‌ترین فرض در تحلیل تکنیکال قیمت است که همه اطلاعات را نشان می‌دهد. تحلیل تکنیکال بر تحلیل آماری نوسانات قیمت تکیه می‌کند و با دیدن الگوها و روندهای قیمتی گذشته و حال، روند قیمت آینده را پیش‌بینی کند. انواع تحلیل تکنیکال؟ تحلیل تکنیکال به دو دسته کلی تقسیم می‌شود: تحلیل تکنیکال کلاسیک و پیشرفته. که در زیر یک توضیح اجمالی برای این دو دسته درج شده. تحلیل تکنیکال کلاسیک به مبانی اصلی و پایه ای تحلیل تکنیکال می پردازد نظیر پیووت ها، خطوط روند، کانالها، حمایت و مقاومت، الگوهای ساده ...
دوره فیلم آموزشی تحلیل تکنیکال مقدماتی توسط محمد رضوانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط محمد رضوانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزشی تحلیل تکنیکال مقدماتی توسط محمد رضوانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی