اطلاعات دوره
آموزش رایگان فیزیک پایه 2
مسیر آموزشی

آموزش رایگان فیزیک پایه 2

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش رایگان فیزیک پایه 2 در آموزش رایگان درس فیزیک پایه 2 مفاهیم بار و میدان الکتریکی بررسی می‌شود، سپس پتانسیل الکتریکی، قانون کولن، اصول خازن‌ها و باتری‌‌ها و روابط حاکم بر آن‌ها بررسی شده و به حل مسائل آن می‌پردازیم. این درس با معرفی جریان الکتریکی آغاز شده و با بررسی میدان‌های مغناطیسی ادامه می‌یابد پس از آن انواع مدارهای الکتریکی و نحوه حل آن‌ها بررسی می‌شود، در آخر درس با معرفی و بررسی مواد با خواص مغناطیسی متفاوت پایان می‌یابد و پیش‌نیاز این درس فیزیک 1 است.    
دوره آموزش رایگان فیزیک پایه 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مجید واعظ‌زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان فیزیک پایه 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ایمان

سلام . کامل و پر نکته

کاربر مکتب‌خونه

عالی

کاربر مکتب‌خونه

شیوه تدریس استاد خیلی عالیه ازتون خواهش میکنیم که جلسات رو کامل کنین هر چه سریعتر واقعا به این اموزشا نیاز داریم با تشکر

اردلان

شیوه تدریس استاد عالیت ولی جلسات کامل نیست؛ ممنون می شم اگر جلسات را به صورت کامل تر قرار دهید.

کاربر مکتب‌خونه

دکتر واعظ زاده فوق العاده هستن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی