اطلاعات دوره
چگونه در آیلتس نمره 7 به بالا بگیریم؟
مسیر آموزشی

چگونه در آیلتس نمره 7 به بالا بگیریم؟

356,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 356,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر3.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محسن خاکی4
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر متقاضیان آزمون آیلتس بدانند که در هر مهارت از چه نقشه راهی استفاده کنند، می‌توانند شانس موفقیت خود در گرفتن نمره ۷ به بالا در آیلتس را افزایش دهند. این موارد در مهارت لیسنینگ عبارتند از: Learning clusters Shadowing Memory-boosting Techniques Multitasking Maps & Multiple Choice Techniques and Tips Distractors Paraphrase Recognition Accent و اما Road Map شما در مهارت ریدینگ برای گرفتن نمره ۷ به بالا باید شامل موارد زیر باشد: Speed Reading Comprehension Practice Paraphrase Recognition The Process of Answering در مهارت رایتینگ تسک ۲ جاده‌ی موفقیت از موارد زیر می‌گذرد: Question Analysis Idea Matrix & Dimensional Thinking Mind-mapping & Idea Development Sample Analysis Paraphrase Generation Time Management و در رایتینگ تسک ۱ آکادمیک توجه به نکات زیر می‌تواند بستر لازم را برای کسب نمره‌ی بالا فراهم کند: Language of Comparison and Contrast Language of Change Overview Analysis Grouping Data Sample Analysis کلید موفقیت شما در رایتینگ تسک ۱ جنرال در موارد زیر است: The Right Tone Recognizing the purpose Planning Functional Language Sample Analysis و در نهایت در مهارت اسپیکینگ، برای گرفتن نمره‌ی ۷ به بالا در آیلتس باید به موارد زیر توجه ویژه داشته باشید: Idea Matrix and Dimensional Thinking A clear plan for answering Topic-specific Vocabulary + Core Grammar Pronunciation وبینار "چگونه در آیلتس نمره‌ی ۷ به بالا بگیریم" با معرفی موارد بالا و نحوه ارتقاء هریک، به شما کمک می‌کند تا با آشنایی هرچه بیشتر با این فاکتورها اصولی و حرفه‌ای در این مسیر گام بردارید. دقت کنید که یادگیری و تمرکز روی هریک از این موارد نیازمند صرف زمان و انرژی از سوی شما چه در قالب شرکت در دوره‌های آموزشی چه از طریق self-study است؛ ما در این وبینار راه درست را نشان می‌دهیم و پیمودن آن با شماست. پشتوانه‌ی ما تجربه ایست که کمک کرده تا زبان آموزان بسیاری را در این جاده به هدفشان برسانیم، پس اگربه دنبال یک نقشه‌ی راه مناسب برای کسب نمره‌ی بالای ۷ در آزمون آیلتس هستید، با ما در این دوره‌ی کوتاه و در عین حال مفید همراه باشید.
دوره چگونه در آیلتس نمره 7 به بالا بگیریم؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محسن خاکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 356,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره چگونه در آیلتس نمره 7 به بالا بگیریم؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عاطفه

همون طورکه مدرس تاکید داشتند، یک جلسه کوچینگ هست نه آموزش و روش‌های تقویت مهارت‌های چهارگانه رو خیلی خوب توضیح دادند. برای من که میخوام خودم بخونم خیلی مفید بود.

سید شاهین

دوره های استاد خاکی بی نظیر هستند. انصافا کلمه استاد برازنده ایشونه.

رضا

خیلی کلی گویی و کاملا بی محتوا بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی