اطلاعات دوره
آموزش رایگان متن‌کاوی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان متن‌کاوی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

متن‌کاوی یا تحلیل متن به ما فرایند استخراج اطلاعات باکیفیت از یک متن را آموزش می‌دهد. متن‌کاوی می‌تواند برروی وبسایت‌ها، کتاب‌ها، ایمیل‌ها، بازخوردهای کاربران و یا مقالات اعمال شود. متن‌کاوی معمولا شامل ساختاربندی متن ورودی و کشف الگوهایی در داده ساختاریافته است. جستجو در متن یکی از کارهایی است که به‌ویژه در متن‌های بلند نیازمند روشهای کاراتر است. در این سلسله ویدئوها به فراخور نوع متن مورد استفاده روش‌های متفاوتی معرفی خواهند شد.، در ابتدا از ابزارهای موجود در سیستم عامل (لینوکس)‌ بهره خواهیم برد، سپس کار با نرم افزار نت‌پد پلاس را یاد خواهیم گرفت، در پایان به معرفی زبان برنامه‌نویسی پرل خواهیم پرداخت. این زبان به طور اختصاصی برای متن کاوی ساخته شده و در این کار نسبت به سایر زبان‌ها از سرعت بیشتری برخوردار است. در خلال این درس با عبارت‌های قاعده‌مند آشنا خواهیم شد، عبارت‌های قاعده‌مند به‎‌نوعی شاه‌کلید کار در متن‌کاوی محسوب می‌شوند. عبارات قاعده‌مند در اکثر زبان‌های برنامه‌نویسی با تغییرات اندکی قابل استفاده هستند و نوع عبارات مورد استفاده در این درس راه را برای استفاده آن در دیگر زبان‌هایی که کاربر در آینده با آن برخورد خواهد داشت باز خواهند نمود. ***این دوره در پاییز 99 ضبط شده‌است***
دوره آموزش رایگان متن‌کاوی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط جواد کاظمی‌تبار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان متن‌کاوی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی