اطلاعات دوره
آموزش رایگان مهارت گوش دادن و یادداشت‌برداری انگلیسی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مهارت گوش دادن و یادداشت‌برداری انگلیسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش رایگان یادداشت‌برداری انگلیسی با هدف کمک به افرادی ارائه شده که زبان مادری‌شان انگلیسی نیست، اما می‌خواهند مهارت گوش دادن و یادداشت‌برداری به زبان انگلیسی را در خود تقویت کنند. هدف از این دوره، کمک به شما برای تهیه یادداشت‌های بهتر در کلاس‌ها و سخنرانی‌های آکادمیک است. در این دوره تکنیک‌ها و نکاتی برای بهبود گوش دادن و تهیه یادداشت‌های مفیدتر ارائه شده است. چنانچه قصد ادامه تحصیل به زبان انگلیسی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما پیش از شرکت در کلاس‌هایتان، در این دوره شرکت کنید. زیرا توانایی گوش دادن و یادداشت‌برداری انگلیسی مهارتی‌ست که همواره در طول تحصیلتان و حتی بعد از آن، در سمینارها و سخنرانی‌های کاری به آن احتیاج خواهید داشت؛ و کسب مهارت کافی در این حوزه، به شما در به خاطر سپردن و درک هرچه بهتر مطالب کمک زیادی خواهد کرد.   اهمیت مهارت گوش دادن و یادداشت‌برداری به زبان انگلیسی هر فردی که حتی تنها یک بار هم در یک کلاس درس یا جلسه سخنرانی شرکت کرده باشد به طور حتم از اهمیت و ضرورت یادداشت‌برداری آگاه است. تهیه یک یادداشت خوب کمک می‌کند که بتوانیم مطالب را پس از جلسه درس یا سخنرانی بهتر به یاد آوریم و درک کنیم. متاسفانه با وجود میزان اهمیت این مساله، این مهارت در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس نمی‌شود. اولین مهارتی که باید برای تهیه یادداشت‌های مفید بلد باشید، خوب گوش دادن است. پس پیش از هر کاری باید بتوانید با دقت و تمرکز بسیار، گوش دهید. وقتی در یک کلاس یا سخنرانی به زبانی غیر از زبان مادری‌تان شرکت کنید، یادداشت‌برداری مشکل‌تر شده و اهمیت بیشتری می‌یابد. این امر به این دلیل است که در چنین حالتی بخشی از انرژی فکریتان ابتدا باید صرف تحلیل زبانی شود که در آن از تسلط نسبتا کمتری برخوردار هستید. به این ترتیب اهمیت کسب و پرورش مهارت گوش دادن و یادداشت‌برداری انگلیسی بیشتر خودش را نشان می‌دهد. هرچه بهتر بتوانید نکات مهم را در بخش‌های مختلف سخنرانی تشخیص داده و در یادداشت‌های خود پیاده کنید، بعد از پایان سخنرانی در یادگیری و درک مطالب با مشکلات کمتری رو به رو خواهید بود. در دوره آموزش رایگان نوت برداری انگلیسی، بر روی مهارت‌های مختلفی ازجمله زبان انگلیسی به طور کلی، یادداشت برداری، مکالمه و ارائه سخنرانی کار می‌کنیم. بیشتر بدانید
دوره آموزش رایگان مهارت گوش دادن و یادداشت‌برداری انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 02 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از اساتید UCI مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مهارت گوش دادن و یادداشت‌برداری انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیرحسین

thats good

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی