اطلاعات دوره
آموزش رایگان ارائه و سخنرانی به زبان انگلیسی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان ارائه و سخنرانی به زبان انگلیسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از مهارتهای کاربردی و بسیار مهم برای افراد آکادمیک و مدیران سازمانها، مهارت سخنرانی در کنفرانسها و همایشهای علمی و تخصصی است.همه ما علاقهمند هستیم تا در مقابل چشمان افراد حاضر در سالن همایش یا کنفرانس سخنرانی روان و بدون هیچگونه تپق را داشته باشیم.امروزه به علت افزایش مهاجرت ایرانیان به دلایلی مثل، تحصیل، زندگی، کار و... یادگیری زبان انگلیسی و نحوه صحبت در یک جلسه رسمی یا سخنرانی امری بسیار ضروری به حساب میآید. هدف دوره آموزشی ارائه و سخنرانی به زبان انگلیسی چیست؟ مهمترین هدفی که این مجموعه آموزشی دارد این است که بتواند افراد را برای سخنرانی و ارائه به زبان انگلیسی آماده کند و بتواند با توضیح برخی نکات مهم و کاربردی باعث پیشرفت و بهبود کیفیت مهارت مخاطبان گردد. دوره آموزش رایگان ارائه و سخنرانی به زبان انگلیسی مناسب چه افرادی است؟ نحوه تدریس در این دوره آموزشی به گونه ای است که همه افرادی که دانش زبان انگلیسی مطلوبی دارند، میتوانند از آن استفاده کنند.  بعد از گئراندن دوره آموزشی ارائه و سخنرانی بهزبان انگلیسی چه مهارتهایی کسب خواهید کرد؟ اصلیترین مهارتی که بعد از اتمام این دوره به دست خواهید آورد توانایی بالا در ارائه یک سخنرانی روان به زبان انگلیسی خواهد بود. بعلاوه، یادگیری گرامر و افزایش دایره لغات، بهبود مهارت مکالمه و... از مزایای دیگر تماشای این دوره می‌باشد. سرفصلهای دوره رایگان ارائه و سخنرانی به زبان انگلیسی  قسمت یک: مقدمات ارائهدر قسمت اول این دوره آموزشی به موارد ابتدایی در خصوص آمادهسازی ارائه پرداخته شده است و سعی کردیم تا موارد ابتدای و اولیه برای یک ارائه را توضیح دهیم.همچنین در این بخش به موضوعاتی مانند، قلابهای ارائه، ساختارهای ارائه، انواع ارائه و مقدمات ارائه خواهیم پرداخت و به دقت هرکدام از این موارد را همراه با مثال توضیح خواهیم داد. قسمت دو: چه مواردی را باید در سخنرانی گنجاند؟این قسمت در واقع به بدنه و محتوا اصلی یک ارائه و سخنرانی اشاره دارد و به شما آموزش میدهد که چه موارد و بخشهایی را باید در ارائه خود قرار دهید تا باعث جذب مخاطبان شود و اصول فنی و چارچوب مشخص یک ارائه باثبات را توضیح خواهد داد.این بخش به توضیح موضوعاتی مانند پرورش ایدهها در ارائه، توجه به جزییات مهم در یک ارائه خوب، جمعبندی ارائه و سوالاتی که ممکن است بعد از ارائه پرسیده شود میپردازد. قسمت سه: آماده شدن برای ارائهیکی از مهمترین قسمتها در این دوره آموزشی بوده که به عوامل مهم محیطی در زمان ارائه اشاره میکند. همچنین در این قسمت نکاتی در خصوص تمرین قبل از ارائه، مهارتها و نکات لازم در خصوص نحوه بیان و حرکات بدن در هنگام ارائه و مواجهه با صحنه و محل، ارائه خواهد شد. قسمت چهار: نکات دیگر برای ارائهاین قسمت شامل برخی نکات جانبی در خصوص افزایش کیفیت ارائه بوده و شامل مواردی در خصوص پاورپوینتها، ارائه و نحوه یادداشتبرداری و نگارش درارائه بوده که رعایت آنها باعث افزایش کیفیت سخنرانی شما خواهد شد. بیشتر بدانید
دوره آموزش رایگان ارائه و سخنرانی به زبان انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از اساتید UCI مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان ارائه و سخنرانی به زبان انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی