اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان انگلیسی برای کسب و کار: مدیریت و رهبری
مسیر آموزشی

آموزش رایگان انگلیسی برای کسب و کار: مدیریت و رهبری

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برای داشتن ارتباط موثر با همکاران یا مشتریان خود با زبان تخصصی تجارت و بازرگانی انگلیسی باید صحبت کنید و تسلط کامل بر اصطلاحات انگلیسی، مراودات مالی، تجاری و سرمایه‌گذاری را به طور حرفه‌ای کسب کنید. به همین منظور است که به مدیری که در حرفه خود نیاز به استفاده از زبان انگلیسی دارد، گذراندن یک دوره آموزش مدیریت و رهبری در محیط کار انگلیسی توصیه می‌شود. رهبری می تواند یک تفاوت بین موفقیت یا عدم موفقیت یک شرکت باشد. با آغاز دوره آنلاین آموزش رایگان مدیریت و رهبری در محیط کار به زبان انگلیسی مدیری موفق، با اعتماد‌به‌نفس و مطمئن‌تر از قبل خواهید شد.  همچنین امروزه، برای تحصیلات در مقاطع بالا و انجام امور تجاری و مدیریتی، دانستن زبان انگلیسی یک ضرورت به شمار می‌آید. یک مدیر با دانستن زبان انگلیسی می‌تواند در تجربیات مردم سراسر دنیا سهیم شده و دانش خود را به روز نگه دارد. شرکت‌های بسیاری نیز وجود دارند که به زبان انگلیسی، محصولاتشان را در سطح جهانی به سایر افراد معرفی می‌کنند. این معرفی اگر به درستی انجام گردد منجر به آغاز گسترش دامنه فعالیت آن شرکت در بیرون مرز‌ها و کشور‌های دیگر خواهد شد.     در دوره آموزش مدیریت و رهبری در محیط کار به زبان انگلیسی چه خواهید آموخت؟   در دوره آموزش رایگان انگلیسی برای کسب و کار: مدیریت و رهبری، شما علاوه بر ارتقای دانش مدیریت و رهبری در محیط کار انگلیسی، سبک‌های ارتباطی مورد نیاز انگلیسی را می‌آموزید. همچنین به طور کلی به تصمیمات مربوط به استخدام، مدیریت جلسه، رهبری و تیم سازی، برنامه ریزی، سازماندهی و تفویض اختیار، مدیریت و مربیگری به زبان انگلیسی می‌پردازیم. تمرین‌ها و فعالیت‌های این دوره به شما این امکان را می دهد تا تجربه‌های مفیدی در حوزه مدیریت و رهبری در محیط کار انگلیسی کسب کنید. بدون شک این تجارب منجر می‌گردد از سایر متخصصان تجارت و صاحبان کسب و کار در سراسر جهان بازخورد مثبتی دریافت کنید.
دوره آموزش رایگان انگلیسی برای کسب و کار: مدیریت و رهبری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از اساتید Arizona State University مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان انگلیسی برای کسب و کار: مدیریت و رهبری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی