اطلاعات دوره
آموزش برنامه‌نویسی اندروید برای همه
مسیر آموزشی

آموزش برنامه‌نویسی اندروید برای همه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

معرفی دوره آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید دوره رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید از محدود دوره‌هایی است که علاوه بر پوشش سطح مقدماتی برنامه نویسی اندروید شمارا گام‌به‌گام رهنمایی می‌کند تا یک بازی و یک اپلیکیشن صفر طراحی کنید. امروزه همه ما از نقش اپلیکیشن های موبایل آگاه هستیم و این اپلیکیشن ها هم‌اکنون نقش حیاتی در راحتی زندگی ما ایفا می‌کنند. اندروید یکی از مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین سیستم‌عامل‌های موبایل است که به‌منظور تولید انواع اپلیکیشن های و بازی‌های اندرویدی از استفاده می‌شود. در حال حاضر برنامه نویسی اندروید از جایگاه ویژه‌ای میان توسعه‌دهندگان برخوردار است و آینده‌ای روشن و پربار برای حوزه برنامه نویسی اندروید طبق گفته کارشناسان پیش‌بینی می‌شود. دوره آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید منابع یادگیری برنامه نویسی یادگیری اندروید در سطح اینترنت به‌وفور پیدا می‌شود اما به‌جرئت می‌توان گفت هر دوره و هر محتوایی ارزش دیدن را ندارد و نوعی وقت تلف کردن است. دوره آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید مکتب خونه یکی از بهترین دوره‌هایی است که به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده‌شده است و کاربر با استفاده از می‌تواند به سطح مناسبی از درک برنامه نویسی اندروید برسد. این دوره رایگان برنامه نویسی اندروید به کاربران کمک می‌کند که با اصول اولیه آشنا شوند و قدم‌به‌قدم به این سطح از درک و آگاهی برسند که آیا آموزش دیدن و وارد شدن به حوزه برنامه نویسی اندروید می‌تواند برای آن‌ها مفید باشد یا خیر. در این دوره ابتدا شما با سیستم‌عامل برنامه نویسی اندروید آشنا خواهید شد و پس از یادگیری مفاهیم و اصول اولیه شما با اندروید استودیو که یک نرم‌افزار رایگان برنامه نویسی اندروید یا به‌عبارتی‌دیگر یک محیط برنامه نویسی اندروید است آشنا خواهید شد. این دوره آموزش رایگان اندروید در محیط اندروید استودیو و با تکیه‌بر زبان جاوا طراحی‌شده است. اندروید استودیو و جاوا پراستفاده‌ترین محیط توسعه اندروید و جاوا پرکاربردترین زبان برنامه نویسی اندروید به‌حساب می‌آید. بیشتر بدانید
دوره آموزش برنامه‌نویسی اندروید برای همه دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیر احمد ادیبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه‌نویسی اندروید برای همه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

عالی عالی

حمیدرضا

امتیاز 5 کمه براش. چون هر چیزی رو داره به ترتیب و ساده بیان میکنه، برعکس خیلی از آموزش های سایتهای دیگه هست که همه چیزو غیرقابل فهم و درهم بیان میکنن. در یک کلام بهترین دوره برای ورود به دنیای اندروید همینه. فقط کاش دوره پیشرفته رو هم می ساختین.

مجید

امیراحمد ادیبی رو انگار فقط واسه آموزش ساختنش خیلی پسر خوبیه و خیلی خوب انتقال میده با حوصله و آرامش و مرتب ممنون

علی

خیلی دوره عالی بود ، تک تک قسمت هایش یک چیز جدید یاد گرفتم ، تشکر می کنم از استاد ادیبی ، بسیار عالی بود

سینا

سلام بهترین دوره برای شروع برنامه نویسی اندروید. اگر خواستار ورود به این حوزه هستید این دوره دوره خوبی برای شروع است.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی