اطلاعات دوره
آموزش رایگان فتومونتاژ خانه رویایی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان فتومونتاژ خانه رویایی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:رضا دوانی4.5
  • زمان:56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه اثبات شده تنها راه موثر آموزش فتوشاپ و نرم‌افزارهـای گرافیکی کارکردن بر روی پروژه‌های عملی است. در دوره آموزش کامپوزیت (فتومونتاژ) در یک پروژه عمـلی و بسیار خلاق با مفاهیم اصلی کلیدی در فتوشاپ آشنا می‌شویم. که عبارتند از: سلکشن (جداسازی Select and Mask) منحنی Curve برای تصحیح رنگ Color Corrective ایجاد تم‌های رنگی Color Grading کار با لایه و تنظیم مدهـای مختلف  استفاده از ابزار Pen بهترین روش برای Select و آبجکت‌های مختلف استفاده اصـولی از اسمارت آبجکت‌هـا Smart Object  سایـه‌سازی و تغییر پرسپکتیـو برای باورپذیری بیشتـر ***این دوره در بهار 99 ضبط شده‌است***
دوره آموزش رایگان فتومونتاژ خانه رویایی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 56 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط رضا دوانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان فتومونتاژ خانه رویایی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

جلسه ي بسيار مفيدي بود ممنون از استاد خوب دوره

میلاد

ممنونم از آموزش هایی که در اختیار همگی می ذارید. ممنونم از استاد دوره آقای دوانی که خوب و با جزئیات هر عملی رو با چند روش توضیح می دادن.

سعید

بسیار عالی بود، امیدوارم دوره های بیشتری رو با این استاد بزرگوار در مکتبخونه شاهد باشیم.

سارا

ممنون از اموزش خوبتون، خیلی ساده و روان توضیح دادن.

علی

آموزش های فتوشاپ زیادی دیده بودم ولی این کامل کننده آموزش های قبلی بود و یک ساعت بسیار مفیدی برای من بود، برای کسانی که فتوشاپ مقدماتی (جعبه ابزار) را بلد هستند حتما پیشنهاد می کنم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی