اطلاعات دوره
آموزش برنامه‌نویسی میکروکنترلر ARM
مسیر آموزشی

آموزش برنامه‌نویسی میکروکنترلر ARM

204,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 204,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

میکروکنترلر ARM چیست؟ امروزه با پیشرفت سیستم‌ها، میکروکنترلرها نیز توسعه پیدا کرده‌اند، این تراشه‌ها داخل وسایل مختلفی مانند ماشین، تلفن همراه و... قرار دارند و چهار گروه اصلی PIC ، ARM، 8051 و AVR از معروف‌ترین و رایج‌ترین آن‌ها در ایران هستند. میکروکنترلرهای ARM تقریبا در هر نوع کاربردی از پروتکل‌های پزشکی گرفته تا سیستم‌های امنیتی، حمل نقل خودرو و نظامی به صورت گسترده در حال استفاده می‌باشد. این تراشه‌ها دارای سیستم پردازشی 32 بیتی با سرعت پردازش چند مگاهرتز تا چند صد مگاهرتز می‌باشند. در این خانواده کارایی بالا، قیمت پایین و مصرف انرژی بسیار پایین، باعث شده سازندگان بزرگی مثل شرکت ST، NXP، Apple این تراشه‌ها را تولید و عرضه کنند. انواع میکروکنترلر ARM: می‌توان از ARM7، ARM9، ARM10 و ARM11 به عنوان معروف‌ترین انواع میکروکنترلر ARM نام ‌برد و در این بین، میکروکنترلر ARM7 پراستفاده‌ترین نوع هسته‌های پردازشی موجود می‌باشد. بعد از ARM7 به ترتیب ARM9 و ARM10 و ARM11 در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند، که در دستگاه‌های مختلفی مانند لپ‌تاپ استفاده می‌شوند. نگاهی نزدیک به دوره پیش‌رو:  دوره آموزشی میکروکنترلر ARM با رویکردی متفاوت نسبت به سایر دوره‌های موجود در این زمینه ارائه می‌شود. در این دوره فراگیران ضمن آشنایی با خانواده‌ها و امکانات میکروکنترلرهای شرکت ST، واحدهای مهم و امکانات میکروکنترلرهای STM32F10xx را به همراه جزئیات آن‌ها می‌آموزند. از ویژگی‌های مهم این دوره می‌توان به آموزش نحوه برنامه‌نویسی میکروکنترلرهای ARM و انجام پروژه‌های عملی وکاربردی منطبق بر همه مباحث تدریس شده اشاره کرد تا آموخته‌های دانشجویان دوره میکروکنترلر ARM را محک بزند و علاوه بر تسلط بر مباحث تئوری مهارت مورد نیاز در زمینه انجام پروژه‌های عملی را نیز کسب کنند. آموزش میکروکنترلر ARM برای دانشجویان رشته‌های مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مکاترونیک و مهندسی پزشکی کاربرد بسیار زیادی دارد و مخاطبان اصلی این دوره می‌باشند؛ هرچند تمامی افرادی که به موضوع میکروکنترلرها علاقه‌مند هستند می‌توانند با شرکت در این دوره، از مزایای آموزشی آن بهره‎‌مند شوند. دوره آموزشی میکروکنترلر ARM نرم‌افزارها و ابزارهای مورد نیاز مانند کامپایلر، Keil، j-link و هدربرد میکروکنترلر STM32F103RCT6 را معرفی کرده و نحوه راه‌اندازی آن‌ها را آموزش می‌دهد. همچنین در این دوره علاوه بر پرداختن به مباحث مفهومی، جزئیات پرکاربرد در پروژ‌ه‌های عملی را نیز تحلیل و بررسی می‌شود. توجه داشته باشید که علاقه‌مندان به حضور در این دوره باید زمینه‌ی آشنایی با زبان برنامه‌نویسی C و اصول کار با میکروکنترلرها را داشته باشند هرچند که زبان C در حد نیاز و کاربردی آموزش داده می‌شود. دانشجویان در انتهای این دوره قادر خواهند بود میکروکنترلرهای STM32F1 را راه‌اندازی کرده و پروژه‌ها وایده‌های مربوط به این حوزه را به آسانی انجام دهند. بیشتر بدانید
دوره آموزش برنامه‌نویسی میکروکنترلر ARM دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا فتان تکمه داش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 204,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه‌نویسی میکروکنترلر ARM را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین

ممنون از مکتب خونه، دوره خوبی بود لطفاً آموزش تکمیلی و پیشرفته این دوره را نیز قرار بدهید .

هومن

دوره ی بدی نیست!در حد یه اشنایی خیلی خیلی سطحی

ندا

استاد به قدری بیان شیرین و گویایی دارن که قول میدم کل آموزش رو توی دو روز تموم کنید. سطح درس بسار بیسیک هست و می تونه حتی برای کسانی که هیچ زمینه ی آکادمیکی ندارن هم مناسب باشه، قدرت انتقال استاد عالی هست. ممنون از سایت مکتب خونه امااگر کدها رو در اختیار کسانی که فقط خرید محتوی کردن هم قرار بدین کاملا بی نقص خواهد شد.

سعید

بسیار خوب مفید و خلاصه گفته شده... سپاسگزارم... حتما خریدش کنید تا از پایه به سطح خوبی برسید

محمد مهدی

خوب نبود برای یک مبتدی.بنظرم باید اصولی از مبتدی تا پیشرفته گفته میشد!!

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی