اطلاعات دوره
آموزش رایگان مبانی آشکارسازی و تخمین دیجیتالی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مبانی آشکارسازی و تخمین دیجیتالی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش رایگان مبانی آشکارسازی و تخمین دیجیتالی زمینه‌ی مبانی آشکارسازی و تخمین دیجیتال ترکیبی از تکنیک‌های کلاسیک استنباط آماری و توصیف فرایندهای تصادفی در مخابرات، رادار، سونار و سایر سیستم‌های مدرن پردازش داده است. دو زمینه‌ی اصلی در استنباط آماری، تئوری تخمین و تئوری آشکارسازی هستند. در تئوری تخمین، خروجی به مقدار یک یا چند پارامتر موردنظر مرتبط است و ما می‌خواهیم این پارامترها را تخمین بزنیم. تئوری تخمین، قلب بسیاری از سیستم‌های پردازش الکترونیکی سیگنال‌ها برای استخراج اطلاعات است. این دو زمینه کاربردهای بسیاری در رادار، سونار، گفتار، پردازش تصویر، مهندسی پزشکی، مخابرات، کنترل و لرزه‌نگاری دارند، به‌عنوان مثال در پردازش تصویر، تخمین مکان و جهت‌گیری اشیاء از یک عکس دوربین؛ در مهندسی پزشکی، تخمین ضربان قلب یک جنین؛ در مخابرات، تخمین فرکانس حامل یک سیگنال برای دی‌مدوله کردن آن؛ در لرزه‌نگاری، تخمین فاصله زیرزمینی یک مخزن نفتی بر اساس بازتاب صوت را می‌توان اشاره کرد. تئوری آشکارسازی نیز در تمامی این زمینه‌ها جهت تصمیم‌گیری و استخراج اطلاعات نقش اساسی دارد. هدف در تمامی این زمینه‌ها، تصمیم‌گیری بر روی آن است که رخداد مورد نظر چه زمانی اتفاق می‌افتد. به‌عنوان مثال در رادار به تعیین حضور یا عدم حضور هواپیما علاقه‌مند هستیم. همچنین در سیستم‌های مخابراتی تشخیص بین ارسال بیت 0 یا بیت 1 در یک سیستم ارسال BPSK بررسی می‌شود. یا در تشخیص گفتار، می‌خواهیم تعیین نماییم از میان کلمات ممکن، چه کلمه‌ای ادا شده‌است. در مهندسی پزشکی، تشخیص حضور یک نارسایی قلبی، در یک سیستم کنترلی، تشخیص رخداد یک تغییر ناگهانی در سیستمی که بایستی کنترل شود. ***این دوره در بهار 99 ضبط شده‌است***
دوره آموزش رایگان مبانی آشکارسازی و تخمین دیجیتالی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 38 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حمیدرضا امین داور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مبانی آشکارسازی و تخمین دیجیتالی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

باسلام ضمن تشکر لطفا لینک دانلود کلیه جلسات به صورت یکجا را هم قرار دهید

شایان

بدون شک یکی از بهترین دوره های مکتب خانه در حوزه مخابرات است. خیلی ممنونم از دوستانی که زحمت ضبط این کلاس را کشیده اند. همچنین از استاد عزیز حمیدرضا امین داور هم کمال تشکر را دارم که یکی از مهمترین و کاربردی ترین درس های مخابرات را این چنین جامع و ساده تدریس کردند. عالی ترینننننننن. بی صبرانه منتظر دوره های جدید ایشان هستم. با تشکر فراوان از تیم خوب مکتب خانه.

مسلم

من واقعاً از دست اندرکاران ضبط این کلاس ممنونم. کاربردی ترین و سخت ترین درس مهندسی برق با بهترین استاد ضبط کردن دمشون گرم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی