اطلاعات دوره
آموزش رایگان نظریه بازی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان نظریه بازی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش رایگان نظریه بازی نظریه بازی (Game Theory) زیرمجموعه‌ای از علم ریاضیات است که می‌کوشد با استفاده از طراحی و تحلیل سناریو، رفتارها و نتایج تصمیم‌گیری موجوداتی را که حق انتخاب دارند، در تعامل با یکدیگر پیش بینی کند. بعید است بتوانید مثالی کلاسیک‌تر از بازی سنگ، کاغذ، قیچی پیدا کنید که مصداقی شناخته شده از این نوع فضای تعاملی باشد‌ زیرا شامل چند بازیگر، چند قانون، حق انتخاب و نتایج مشخص برای هر وضعیت است. نظریه بازی‌ها تلاش می‌کند شرایط پیچیده در تعامل حیوانات، انسان‌ها، سازمان‌ها، کسب و کارها، اقتصادها و کشورها را تا حدی ساده کند که بتوان آن بازی پایه یا Basic Game آن تعامل را تشخیص داد، سپس با تشخیص گزینه های موجود، منابعی که کمیاب هستند، اهداف و اولویت‌های کسانی‌که درگیر بازی هستند و قواعد بازی، دستاوردهای بازی و احتمال وقوع هر کدام را تا حد امکان پیش‌بینی کند ***این دوره در پاییز 99 ضبط شده‌است***
دوره آموزش رایگان نظریه بازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد امین فضلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان نظریه بازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مسلم

خیلی عالیهههههههه

کاربر مکتب‌خونه

خیلی مفید بود ممنونم

علی

نظریه بازی ها در مدیریت یک کسب و کار یا یک واحد کسب و کار می تونه تاثیرات مهمی باقی بگذاره با این نظریه میشه به دنیای آینده کسب و کارها سلام کرد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی