اطلاعات دوره
آموزش رایگان مکالمات تجاری به زبان انگلیسی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مکالمات تجاری به زبان انگلیسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از مشاغل وسعت زیادی پیدا کرده‌اند و افراد در بسیاری از مشاغل، در سطوح بین‌المللی مشغول به کار هستند. بهترین زبان برای برقراری ارتباط در ابعاد بین‌المللی، زبان انگلیسی است. همچنین امروزه بسیاری از شرکت‌ها در هنگام جذب نیرو، به میزان تسلط متقاضیان بر زبان‌های دیگر به ‌ویژه زبان انگلیسی توجه زیادی نشان می‌دهند. صحبت به زبان انگلیسی با هدف برقراری ارتباطات تجاری، علاوه بر مهارت‌های مرسوم در یادگیری زبان برای اهداف روزمره، نیازمند یادگیری مهارت‌های خاصی است؛ در دوره مکالمات تجاری به زبان انگلیسی این مهارت‌ها به شما آموزش داده می‌شود تا بتوانید فرصت‌های شغلی بیشتری را برای خود فراهم کنید. هدف ازاین دوره تقویت مهارت مکالمه تجاری به زبان انگلیسی می‌باشد. برای رسیدن به این هدف، توانایی شما در استفاده از لغات، گرامر، تلفظ صحیح کلمات، مهارت‌های ارتباط محاوره‌ای با محتوای تجاری و همچنین سخنرانی و مصاحبه حرفه‌ای تجاری تقویت می‌شود. مهارت‌هایی که در این دوره آموزش داده‌می‌شوند، در برقراری ارتباط تجاری میان فرهنگ‌های مختلف به کار می‌روند. با استفاده از این دوره، شما می‌توانید تجارت خود را بدون نیاز به مترجم، در سطح حرفه‌ای ارائه کنید. این دوره شامل مجموعه نکاتی است که برای برقراری ارتباطات تجاری در سطح بین‌المللی نیاز دارید.    دوره مکالمات تجاری به زبان انگلیسی برای چه کسانی مناسب است؟  این دوره برای افرادی که قصد دارند تجارت خود را در سطوح بین‌المللی ایجاد کنند و یا گسترش دهند، افرادی که مسئول عقد قرارداد با سایر کشورها و یا به طور کلی نماینده شرکت خود در کشورهای دیگر به ویژه کشورهای انگلیسی زبان هستند و یا افرادی که قصد استخدام در شرکت‌هایی را دارند که همه یا بخشی از فعالیت‌های‌شان در سطع بین‌المللی است مناسب است. برای کسب بیشترین سود از این دوره و یادگیری هرچه بهتر نکات تخصصی در مکالمات تجاری، بهتر است از تسلط بر زبان انگلیسی در سطح متوسط به بالا برخوردار باشید.   در پایان این دوره شما می‌توانید: در مصاحبه‌های شغلی، خودتان را به خوبی ارائه کنید. به صورت متقاعدکننده به زبان انگلیسی صحبت کنید. افراد و سازمان‌ها را برای سرمایه‌گذاری در تجارتتان مجاب کنید. از سبک و روش مناسب در نوشتارهای تجاری بهره ببرید. اطلاعات مفیدی درمورد کسب و کارتان ارائه دهید. بیشتر بدانید
دوره آموزش رایگان مکالمات تجاری به زبان انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط Hong Kong University of Science and Technology مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مکالمات تجاری به زبان انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

He like Mark zakerbeck woow Ofcource 5star is not enough for u

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی