اطلاعات دوره
آموزش رایگان جبر خطی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان جبر خطی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش جبر خطی حل معادله از قدیمی‌ترین مباحث ریاضیات است که همواره مورد توجه بشر بوده‌است و قدمت آن به اندازه قدمت ریاضیات است. جبر خطی از حل معادلات خطی شروع می‌شود، اما در آن‌جا متوقف نمی‌شود و مفاهیم و تکنیک‌های مهمی را در رابطه با بردارها، ماتریس‌ها و عملگرهای ماتریسی معرفی می‌کند. شاید کمتر موضوعی را بتوان یافت که به اندازه جبر خطی در علوم مهندسی کاربرد داشته باشد. در این درس، جبر خطی با تکیه بر مفاهیم اصلی به‌صورتی مختصر ارائه می‌شود. منبع اصلی این درس کتاب جبر خطی آقای گیلبرت استرنگ است. ***این دوره در پاییز 99 ضبط شده‌است***
دوره آموزش رایگان جبر خطی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط کمال‌الدین غیاثی شیرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان جبر خطی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی برق سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی برق در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمدامین

خوب وعالی مثل همیشه با تشکر از مکتبخونه عزیز واستاد غیاثی خیلی از مباحث مطرح شده در اموزش fpga به کارم اومد و مفید بودن ممنون

محمد مهدی

عرض سلام . اصلا دوره ی منظم جذاب و منسجمی نیست ، استاد به مفاهیم مسلط هستند ولی چارچوب منظمی برای ارائه ندارند .

کاربر مکتب‌خونه

عالی بود.

یحیی

با تشکر از کارکنان زحمتکش مکتب خونه،وبا تشکر از استاد بزرگوار،

کاربر مکتب‌خونه

تشکر . به عنوان جبرخطی کاربردی بسیار مفید بود .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی