اطلاعات دوره
آموزش رایگان شبکه‌های اجتماعی و اقتصادی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان شبکه‌های اجتماعی و اقتصادی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش شبکه های اجتماعی و اقتصادی این درس برای کسب یک دید سطح بالا از مدل‌ها و تکنیک‌هایی که برای مطالعه و تحلیل شبکه‌های اجتماعی و اقتصادی به کار برده می‌شوند ارائه شده‌است و یاد خواهید گرفت که چگونه شبکه‌ها اجتماعی و اقتصادی شکل می‌گیرند و تاثیر آن‌ها بر رفتار انسان را مدل‌سازی می‌کنید. شبکه‌های اجتماعی و اقتصادی چند مشخصه اصلی دارند که عبارتند از:1- شبکه‌ پیچیده (Complex Network) است و بسیاری از مشخصه‌های اصلی آن را دارد.2- در اثر تعامل عوامل باهوش و خودخواه ایجاد می‌شوند.3- تصادفی هستند و در بسیاری موارد نمی‌توان به صورت قطعی ویژگی‌های آن‌ها را مشخص کرد.بنابراین مدل‌ها و تکنیک‌هایی که در این درس با آن‌ها سر و کار داریم از هر سه دسته بالا نشأت گرفته و در بسیاری موارد نیز با هم ترکیب می‌شوند، به همین منظور در این درس با مدل‌هایی سر و کار داریم که با استفاده از نظریه‌ احتمال، نظریه‌ بازی، نظریه‌ گراف و ترکیبیات ساخته می‌شوند. ***این دوره در پاییز 99 ضبط شده‌است***
دوره آموزش رایگان شبکه‌های اجتماعی و اقتصادی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد امین فضلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان شبکه‌های اجتماعی و اقتصادی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجید

با سلام ممنون از جناب دکتر فضلی و مکتبخونه بابت امکان استفاده از کلاس های ایشون

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی