اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان Tekla Structures
مسیر آموزشی

آموزش رایگان Tekla Structures

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 آموزش مقدماتی تکلا استراکچرز به طور کامل شما را با محیط و تنظیمات و ترسیمات اولیه مدلسازی سازه‌های فولادی و بتنی آشنا می‌کند.  یکی از نیازهای امروز مهندسین عمران و حتی معماری یادگیری صددرصد نرم‌افزار تکلا استراکچرز (Tekla Structures) می‌باشد.  به‌خصوص در پروژه‌های خاص و بزرگ که مقدار مصالح مورد نیاز و همچنین ایرادات اجرایی کار و گزارش پروژه با مدلسازی دقیق در نرم‌افزار تکلا استراکچرز بدست می‌آید. همچنین ترسیم نقشه‌های اجرایی دقیق و ویرایش آنها به‌صورت فارسی نیز یکی دیگر از مزیت‌های نرم‌افزار تکلا استراکچر می‌باشد. برای اینکه این نرم افزار را یاد بگیرید ابتدا نیاز دارید که این آموزش را ببینید و سپس آموزش‌های پروژه محور مدلسازی سازه فولادی در تکلا استراکچرز و مدلسازی سازه بتنی در تکلا استراکچرز را از سایت سیویل 2 مشاهده کنید. نکته مثبت یادگیری این نرم‌افزار، نیاز مبرم بازار کار بکر و خوب این نرم‌افزار است. در کارگاه‌های ساخت اسکلت‌های پیش‌ساخته بتنی و فولادی خاص حتماً به شاپیست مسلط به تکلا نیاز است. در سایت‌های کاریابی و استخدامی و اپلیکیشن‌های استخدامی نیز می‌توانید تکلا استراکچرز را سرچ کنید و مشاهده کنید متخصص در این حوزه کم است. در ضمن اگر می‌خواهید مهاجرت کنید یکی از نرم‌افزارهای بسیار کاربردی برای مهاجرت و اخذ کار در خارج از کشور همین تکلا می‌باشد. بدون درنگ سراغ یادگیری این نرم‌افزار برید...
دوره آموزش رایگان Tekla Structures دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 58 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط وحید عباسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان Tekla Structures را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی