اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی آنالیز افراد
مسیر آموزشی

آموزش مبانی آنالیز افراد

119,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.7/5
وضعیت قیمت: 119,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Erik van Vulpen0
  • زمان:51 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آنالیز افراد، روشی است برای استفاده از داده‌های انسانی به‌منظور بهبود عملکرد کسب‌وکار و تجربه کارکنان. این حوزه با تبدیل اطلاعات خام درباره افراد به بینش‌های قابل عمل، به سازمان‌ها کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری‌های استراتژیک و مبتنی بر شواهد اتخاذ کنند. در دوره مبانی آنالیز افراد، شما خواهید آموخت که چگونه تحلیل افراد می‌تواند با استفاده از پنج مطالعه موردی واقعی از صنایع مختلف، ارزش‌افزوده قابل‌توجهی برای بخش منابع انسانی و کل سازمان ایجاد کند. این مطالعات نشان می‌دهند که چگونه از داده‌ها برای حل چالش‌های پیچیده کسب‌وکار و افزایش تأثیرگذاری استراتژیک منابع انسانی استفاده می‌شود. با استفاده از تحلیل افراد، سازمان‌ها می‌توانند سیاست‌های منابع انسانی مبتنی بر شواهد را تدوین کنند که به رشد و شکوفایی کسب‌وکار و کارکنان کمک می‌کند. این دوره به شما ابزار و دانش لازم را برای تبدیل‌شدن به یک تحلیلگر افراد ماهر و ایجاد تغییرات مثبت در سازمانتان ارائه می‌دهد. در ادامه، به بررسی مفاهیم اصلی تحلیل افراد، از جمله چرخه تحلیل افراد و نقش تحلیلگر داده‌ها خواهیم پرداخت.
دوره آموزش مبانی آنالیز افراد دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 51 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Erik van Vulpen مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 119,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی آنالیز افراد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی