اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل داده برای پاسخ به سوالات
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل داده برای پاسخ به سوالات

189,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 189,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره "Analyze Data to Answer Questions" پنجمین دوره در گواهینامه تحلیل داده گوگل است. در این دوره، شما به عمق تحلیل داده‌ها پرداخته و دانش تئوری خود را به کاربرد عملی تبدیل خواهید کرد. با استفاده از تکنیک‌های مختلف، آنچه که در دوره‌های قبلی آموخته‌اید را به کار می‌گیرید تا به درک و تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده بپردازید. دوره شامل سازماندهی و فرمت‌دهی داده‌ها با استفاده از ابزارهایی مانند صفحات گسترده و SQL است که به شما امکان می‌دهد داده‌های خود را از زوایای مختلف مشاهده و تفسیر کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه محاسبات پیچیده‌ای را برای دستیابی به اهداف کسب‌وکار انجام دهید، با استفاده از فرمول‌ها، توابع و کوئری‌های SQL در طول تحلیل. این دوره توسط تحلیل‌گران داده فعلی گوگل تدریس می‌شود که تجربیات عملی را با بهترین ابزارها و منابع برای انجام وظایف رایج تحلیل داده ارائه می‌دهند. با اتمام این برنامه گواهینامه، یادگیرندگان برای درخواست شغل‌های مقدماتی به‌عنوان تحلیل‌گر داده آماده خواهند بود، بدون نیاز به تجربه قبلی. تا پایان این دوره، یادگیرندگان توانایی سازماندهی داده‌ها برای تحلیل و درک فرایندهای فرمت‌دهی و تنظیم داده‌ها را خواهند داشت. آنها روش‌های تجمیع داده‌ها در صفحات گسترده و با استفاده از SQL را کاوش خواهند کرد و یاد خواهند گرفت که چگونه با استفاده از فرمول‌ها و توابع در صفحات گسترده محاسبات داده‌ای را انجام دهند. علاوه بر این، یادگیرندگان مهارت‌های لازم برای انجام محاسبات با استفاده از کوئری‌های SQL را به دست خواهند آورد که آنها را با ابزارهای اساسی برای یک کار موفق در زمینه تحلیل داده مجهز می‌کند.
دوره آموزش تحلیل داده برای پاسخ به سوالات دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Google Career Certificates مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 189,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل داده برای پاسخ به سوالات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی