اطلاعات دوره
کارگاه رایگان تحلیل سوالات نورتون سوالات کنکور ارشد 1401
مسیر آموزشی

کارگاه رایگان تحلیل سوالات نورتون سوالات کنکور ارشد 1401

200,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 200,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

همانطور که مطلع هستید پاسخ تشریحی کنکور های ارشد هر سال تا سال آینده منتشر نمیشود و همین امر مشکلاتی را برای دانشجویان به وجود آورده است با این حال تحلیل سوالات هر سال کمک خیلی بزرگی برای کنکوری های عزیز خواهد بود آکادمی Literature Land این دغدغه شما دانشجویان عزیز را برطرف میکند. در این کارگاه به موارد زیر پرداخته میشود: ⭕️تحلیل کامل سوالات بصورت تخصصی ⭕️معرفی منابع کنکور ارشد ادبیات انگلیسی ⭕️حل سوالات بصورت تکنیکی ⭕️بررسی گزینه ها با ذکر منبع و شماره صفحه کتاب
دوره کارگاه رایگان تحلیل سوالات نورتون سوالات کنکور ارشد 1401 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در سرزمین ادبیات توسط علی قادری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 200,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کارگاه رایگان تحلیل سوالات نورتون سوالات کنکور ارشد 1401 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی