اطلاعات دوره
آموزش ترمودینامیک – حل سوالات کنکور ارشد و دکتری
مسیر آموزشی

آموزش ترمودینامیک – حل سوالات کنکور ارشد و دکتری

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:احسان اکبری4.6
  • زمان:10 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، مهم ترین تست های کنکور تحصیلات تکمیلی رشته مهندسی شیمی در درس ترمودینامیک مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد. از آنجا که یکی از ارکان موفقیت برای دانشجویان شرکت کننده در آزمون های کارشناسی ارشد و دکترا، تسلط بر مجموعه تست های سال های گذشته است، این آموزش می تواند برای دانشجویان بسیار مفید و کاربردی باشد.
دوره آموزش ترمودینامیک – حل سوالات کنکور ارشد و دکتری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط احسان اکبری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ترمودینامیک – حل سوالات کنکور ارشد و دکتری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فرناز

از آموزش استفاده کردم برای من مفید بوده.

احسان

با سلام و احترام برای من آموزش کیفیت لازم داشت و محتوا کاربردی بود مدرس روی موضوعات مسلط بودن و مطالب خیلی خوب توضیح و انتقال دادن. تشکر دارم از مجموعه فرادرس از بابت مطالبی و آموزش هایی که ارائه می کنند.

امیرحسین

خوبه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی