اطلاعات دوره
آموزش آمار و احتمالات مهندسی – حل نمونه سوالات کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش آمار و احتمالات مهندسی – حل نمونه سوالات کنکور ارشد

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سرور فیروزشاهی4.2
  • زمان:5 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس آمار و احتمالات یکی از کاربردی ترین دروس در رشته های مختلف است تا جایی که استفاده از تکنیک ها و فنون آماری در اکثر پروژه ها غیرقابل اجتناب است. یادگیری و تسلط بر این درس نه تنها برای موفقیت در کنکور ارشد بلکه در ادامه مسیر پژوهشی دانشجویان نیز اهمیت به سزایی دارد. مهندسی صنایع از جمله گرایشاتی است که بسیاری از دروس و زمینه های کاری آن با آمار و احتمالات عجین شده است. در این فرادرس قصد داریم سوالات آمار و احتمالات 8 سال اخیر کنکور ارشد مهندسی صنایع را مرور کنیم.
دوره آموزش آمار و احتمالات مهندسی – حل نمونه سوالات کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سرور فیروزشاهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آمار و احتمالات مهندسی – حل نمونه سوالات کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فاطمه

فن بیان عالی بود نکاتی که گفته میشد خیلی کاربردی بودن. به سطح سوالات اشاره میشد و برای بعضی نکات به کتاب هم رجوع میشد.

احمد

نیازم و برآورده کرد. توضیحات کامل بود.

جعفر

بیان مدرس خوب بود و نکته هر سوال رو می گفتند.

علی

من آموزش کامل ندیدم و به نظرم تا اونجایی که دیدم خوب بود

مجتبی

تسلط مدرس خوب بود و تنها ایرادی که داشت این بود مثالهای کمی ارائه شده بود و انتقادیی که دارم اینکه برخی از آموزشها قدیمی هستند لطفا به روز رسانی کنید و برخی از آموزشها مدرس فایل پی دی اف ارائه کرده ولی همراه آموزش وجود نداره.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی