اطلاعات دوره
آموزش سیستم های کنترل خطی - مرور و حل نمونه سوالات کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش سیستم های کنترل خطی - مرور و حل نمونه سوالات کنکور ارشد

230,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 230,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در درس سیستم های کنترل خطی (Linear Control Systems) به موضوع تحلیل سیستم های دینامیکی خطی و طراحی کنترل کننده برای این سیستم ها پرداخته می شود. روش هایی که در این درس مورد بررسی قرار می گیرند، روش های پایه ای و اساسی مهندسی کنترل هستند و پیش نیاز مهم سایر درس های رشته مهندسی کنترل محسوب می شوند.
دوره آموزش سیستم های کنترل خطی - مرور و حل نمونه سوالات کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید ابوالفضل یاسینی شیاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 230,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم های کنترل خطی - مرور و حل نمونه سوالات کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

یاسر

مدرس به شدت روی مطالب تسلط داشتند کل سرفصل های آموزشو خوب پوشش داده بودند.

زهرا

آموزش خوبی بود و در حد کتاب بود. اگرکسی بلد نباشه میتونه یاد بگیره.

محمد

وافعا خسته نباشید، دوره خیلی پر باری بود.

بهنام

شیر مادر و نان پدر حلالت استاد

سیدرضا

عالی بود واقعا عاشقتم استاد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی