اطلاعات دوره
آموزش برنامه ریزی و کنترل پروژه – حل سوالات کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش برنامه ریزی و کنترل پروژه – حل سوالات کنکور ارشد

419,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 419,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

از سال 1390 مقرر گردید تا به مواد امتحانی سوالات تخصصی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع 10 تست برنامه ریزی و کنترل پروژه اضافه شود، بنابراین، هر ساله درس برنامه ریزی و کنترل پروژه نقشی بسیار مهم در قبولی داوطلبان کنکور پیدا کرده است. داوطلبان کنکور سال های آتی، برای کسب موفقیت و درصد پاسخ گویی بالا به سوالات، الزاما بایستی سوالات کنکورهای گذشته را به عنوان یک منبع مطالعاتی ارزشمند مورد مطالعه قرار دهند. در این فرادرس سعی شده است تا به بررسی هر چه دقیق تر این منبع مطالعاتی پرداخته شود.
دوره آموزش برنامه ریزی و کنترل پروژه – حل سوالات کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی اکبر سادات اصل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 419,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه ریزی و کنترل پروژه – حل سوالات کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد

مطالب کنکوری فرادرس عالیه به کمک این داشگاه تهران قبول شدم برای من خیلی خیلی مفید بود.

تینا

برای کنکور خیلی ازش استفاده کردم نکات آموزنده و کنکوری زیاد داشت.

فاطمه

برای زمان کنکور ارشد خیلی استفاده کردم از این آموزش. از مجموعه ای که جمع آوری شده خیلی خوشم اومد.

سعید

یه جوری توضیح میدند که حتی اگر چن سال هم گذشته باشه با گریزی که میزنن، مطالب برات یادآوری میشه.

زهرا

این آموزش و برای آزمون استخدامی گرفتم ، کمک خیلی زیادی بهم کرد تا حل سوال های پرتکرار و کاربردی و یادبگیرم.از فرادرس و مدرس گرامی این درس خیلی ممنونم :))))))))))))

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی