اطلاعات دوره
آموزش طرح ریزی واحدهای صنعتی – حل سوالات کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش طرح ریزی واحدهای صنعتی – حل سوالات کنکور ارشد

419,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 419,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سما خان میرزایی4.6
  • زمان:3 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پیاده سازی یک طرح استقرار مناسب و همچنین طراحی اصولی سیستم های حمل و نقل، هدف اصلی دانش طرح ریزی واحدهای صنعتی که همان کارایی و اثربخشی مطلوب است را تحقق می بخشد. طرح ریزی واحدهای صنعتی، یکی از حوزه های مهم و پرکاربرد در رشته مهندسی صنایع و نیز بازار رقابتی دنیای امروز است، لذا به عنوان یکی از دروس حائز اهمیت مقطع کارشناسی و کنکور کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع برگزیده شده است.
دوره آموزش طرح ریزی واحدهای صنعتی – حل سوالات کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سما خان میرزایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 419,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طرح ریزی واحدهای صنعتی – حل سوالات کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد

خدا خیرتون بده عالیه این مطالب مخصوصا نکته ها وتست ها.

فاطمه

از لحاظ جمع آوری سوالات در یک مجموعه عالی بود . توضیحات هر فصل به ترتیب گفته میشد و پراکنده نبود.

محمدنعیم

تو زمان کنکورم از این آموزش استفاده کردم، واقعا راهگشا بود.

محمد

مطالب به صورت خلاصه و جامع توضیح داده مفید بود

مجید

این آموزش بسیار فوق العاده بود به جرات می تونم بگم یکی از بهترین آموزش هایی بود که تا حالا دیدم واقعا عالی بود دست مدرسشون درد نکنه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی