اطلاعات دوره
آموزش کنترل کیفیت آماری – حل سوالات 8 سال کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش کنترل کیفیت آماری – حل سوالات 8 سال کنکور ارشد

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کنترل کیفیت آماری علمی است که با استفاده از علم آمار به دنبال کشف تغییرات با دلیل در فرایندها و همچنین تعیین روش‌ هایی برای بازرسی محموله‌ هایی از محصولات، به گونه‌ ای که کیفیت مورد نظر را دارا باشند، می‌ باشد. درس کنترل کیفیت آماری از دروس تخصصی رشته مهندسی صنایع است که از سال 1390 در آزمون ورودی کارشناسی ارشد این رشته جزو دروس آزمون، قرار گرفته‌ است. در این آموزش سوالات درس کنترل کیفیت آماری از سال 1390 تا 1397 در آزمون‌ های ورودی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد‌ گرفت، لذا این فرادرس برای داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد مهندسی صنایع بسیار مفید بوده و برای سایر علاقه‌ مندان به این درس می‌ تواند مورد توجه قرار گیرد.
دوره آموزش کنترل کیفیت آماری – حل سوالات 8 سال کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی جوانشیر ورجوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل کیفیت آماری – حل سوالات 8 سال کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

زهره

واقعا خوب بود فقط کاشکی سوالات سال های اخیر را هم اضافه کنید.

علی

به نظر من مطالب کیفیت لازم داره و میتونید به عنوان یکی از منابع کمکی ازش استفاده کنید.

عباس

اموزش بسیار جامع و خوبی بود

محمدرضا

تسلط و ارائه واقعا خوب بود

عرفان

آموزش خوب بود. برای حل سوالات ارشد به جزییات پرداخته نمی شد که فکر می کنم رویکرد این دوره همین بوده. در کل راضی ام .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی