اطلاعات دوره
آموزش تحقیق در عملیات 1 و 2 – حل نمونه سوالات کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش تحقیق در عملیات 1 و 2 – حل نمونه سوالات کنکور ارشد

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سما خان میرزایی4.6
  • زمان:8 ساعت و 47 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تحقیق در عملیات، به عنوان یکی از دروس حائز اهمیت مقطع کارشناسی و کلیه گرایش های کنکور کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع معرفی می شود. از آن جا که این درس، یکی از دروس مشترک کلیه گرایش های کنکور کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع است و هر سال رقابت بین شرکت کنندگان بیشتر و جدی تر می شود، تسلط هر چه بیشتر و توانایی کسب درصد بالاتر در این درس کمک شایانی به ارتقای رتبه داوطلبان می نماید. این فرادرس شامل پاسخ های تشریحی به سوالات مباحث دروس تحقیق در عملیات 1 و 2 هشت سال اخیر کنکور کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع گرایش صنایع و سیستم است. امید است فایل ارائه شده برای داوطلبان پرتلاش کنکور مناسب باشد.
دوره آموزش تحقیق در عملیات 1 و 2 – حل نمونه سوالات کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سما خان میرزایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحقیق در عملیات 1 و 2 – حل نمونه سوالات کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امیرحسین

آموزش و حل تست خوبی بود. کلیات بیان میشد و نتیجه خوبی گرفتم از این آموزش.

علی

یکی از منابعی که برای مقطع ارشد استفاده کردم آموزش های شما است و تشکر می کنم بابت شرایطی ایجاد کردید که بتونیم از این آموزش ها استفاده کنیم.

یگانه

مدرس بیان شیوا و رسایی داشتن و مطالب رو خیلی خوب انتقال دادن.

علی

میزان تسلط و بیان مدرس خوب بود و تقریبا نیازمو پاسخ گو بود

محمد

آموزش در حد خوبی بود و مباحث در حد متوسط بیان شدند و بسته به نیاز خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی