اطلاعات دوره
آموزش اقتصاد عمومی 1 و 2 – حل نمونه سوالات کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش اقتصاد عمومی 1 و 2 – حل نمونه سوالات کنکور ارشد

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از دروس مهم کنکور رشته‌ مهندسی صنایع، اقتصاد عمومی 1 و 2 که همان اقتصاد خرد و کلان در رشته مدیریت لینک (+) است در تعیین رتبه داوطلبان ورود به مقطع ارشد اهمیت به سزایی دارد. با این حال دشواری‌ ها و اهمیت سایر دروس کنکور ارشد معمولا داوطلبان را مجاب به سرمایه‌ گذاری حداقلی در این دروس می‌ نماید. در این فرادرس سعی شده است ضمن مرور و حل کلیه تست‌ های هشت سال اخیر درس اقتصاد عمومی 1 و 2 رشته مهندسی صنایع، اهم نکات کنکوری مرتبط با تست‌ ها بیان شود و در اختیار مخاطبان قرار گیرد.
دوره آموزش اقتصاد عمومی 1 و 2 – حل نمونه سوالات کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد مهدی عسگری ده آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اقتصاد عمومی 1 و 2 – حل نمونه سوالات کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

عباس

رشته تحصیلیم اقتصاد هست که در این حوزه این آموزش را تهیه کردم کاربردی بود.

سجاد

مشاهده کردم بسیار بسیار خوب بود از نظر مفهوم، چون بعد از خدمت اومدم دیدم نحوه ارائه دروس مهمه بخش های مهمی رو داشت در حدی که بشه آزمون شرکت کنیم بود، ممنونم از شما.

منصور جهانشیری

سلام وقت بخیر! فقط خواستم از زحمات شما تشکر کنم و آرزوی موفقیت دارم برای مجموعه فرادرس! موفق، سربلند و سلامت باشید.

مهدی

آموزش بشتر توضیحاتی بود و مدرس تست کمی حل کردن در کل خوب و مفید بود. تسلط و روش تدریس استاد خوب بود.

مهدیه

آموزش خوبی بود ولی خیلی از پاسخ نامه های تشریحی مطالب عنوان نمی کردن و مدت زمان آموزش کم بود سعی کنید در این چنین آموزش ها از تست های بیشتری استفاده کنید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی